Cosmo Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hoi ik heb battlefield2 nu een tijdje Orgineel, Alleen nu wil iemand hem van me overkopen alleen vraagt die of die dan nog wel online kan ? Ik denk van wel want je moet gewoon een acount aanmaken op je eigen e-mail Weet iemand misschien of dit mogelijk is want ik moet het ff weten... Mvg Cosmo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hoiik heb battlefield2 nu een tijdje Orgineel, Alleen nu wil iemand hem van me overkopen alleen vraagt die of die dan nog wel online kan ? Ik denk van wel want je moet gewoon een acount aanmaken op je eigen e-mail Weet iemand misschien of dit mogelijk is want ik moet het ff weten... Mvg Cosmo Dat kan wel, maar dan moet hij wel op jou account spelen. Ik meen dat je bij je registratie van je account je eigen CD-key moet invullen. Als ik daarna met diezelfde key een account probeer aan te maken dan zal dat niet lukken. Die key is immers al in gebruik, en dit is maar éénmalig. Wil die 'iemand' ook online spelen dan moet hij of een nieuwe kopen, of op jou account spelen. Ik meen dat het systeem zo in elkaar zit, meestal wel bij online games. Reageren
Cosmo Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Maar die code moet ik gewoon gebruiken voor het installeren niet bij online ofzo ? Want ik kan steeds weer nieuwe accounts maken op allemaal e-mails wel verschillende e-mails Is het niet zo dat die gwn account aankan maken en dan gwn kan spelen omdat ik er toch niet op zit ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Je moet 1 ding opletten, Heb je ooit een stats reset gehad, heb je kans dat ook je serial gewoon geblokkeerd is. Een stats reset is het eerste gebeuren die je krijgt na een stomme actie die iemand heeft uitgevoerd. Heb je ingame geha(ck)ed of geglitched dan heb je kan dat je serial geblokkeerd is en je vriend niet meer kan spelen. Je kan heel veel accounts aanmaken dus het geeft niet, je vriend voert zijn of haar email adres in en zijn account naam en andere gegevens en hij kan het field bestormen en gaan battlen met andere personen. Reageren
Jowx Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Verplaatst naar het 'FPS & TPS Forum'. Reageren
Cosmo Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Supreme Hardstikke bedankt Nu weet ik het en kan ik hem verkopen.. BEDANKT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.