ACID Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) sinds een week krijg ik deze foutmelding (zie screen)(als je het niet kunt lezen, maak de screen dan ff wat groter) dus ik heb vandaag windows opnieuw geinstalleerd, probleem was over en nu heb ik het probleem weer spyware scanners doen er niks tegen kan iemand me helpen ? Bewerkt: 31 maart 2007 door ACID Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Deze krijg je door dat je op internet, Wat je moet doen is niet op Annuleren of op Ok of op het kruisje drukken maar alt+f4 en dan kan je AdAware installeren en dan simpel weg scannen. Succes! Reageren
.Djanick Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ja die heb ik ook steeds vaker. *denk niet dat spellen sites tegenwoordig volwassenensites zijn * vind het ook aardig irritant maar ik heb er zelf ook nog niets eraan kunnen doen Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 De oplossing is niet op klikken, Ok, Annuleren en kruisje betekenen het zelfde als ''Ja'' ''OK'' ''Acepteren''. Dus Alt+f4 is de enige oplossing. Reageren
-Roy- Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 De eerste link op google: http://www.removedrivecleaner.org/ Ik heb niet getest of deze site adware/spyware bevat, maar dat lijkt me niet. Als je het niet vertrouwd, voer het dan ook alstublieft niet uit! Succes... Reageren
ACID Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) ik ga ad-aware ff proberen en dat ene wat roy zei EDIT 1: dat ene wat roy zei ga ik niet doen, als de scan klaar is moet je een licemtie kopen, en dan kun je pas de bestanden verwijderen dus nu nog ff ad-aware gebruiken Bewerkt: 31 maart 2007 door ACID Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.