White Gold Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Kon het niet laten om een sig te maken van GTA IV. Ik vind deze zeer goed gelukt, vandaar dat ik hem hier plaats. Tevens mijn eerste sig met C4D en nieuwer brushes . Ik begin het te snappen . De V.2 Bewerkt: 1 april 2007 door White Gold Reageren
.Djanick Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ik vind hem eerlijk gezegd helemaal niet mooi - je render is lelijk gerendeert en is er maar losjes opgeplakt. - die 2 kogelgaten passen er helemaal niet bij - vind dat soort blokjeseffect zeer matig gemaakt - c4d zit er niet mooi in 6 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hij is niet verkeerd, maar je had de renders een beetje kunnen inblenden. Ook zit er te veel verschil tussen de background en het personage van GTA4. Opzicht is hij dus best goed gelukt, maar tevreden zou ik nog niet zijn. Je kunt veel beter, en ik zou dus ook lekker verder gaan met oefenen. Ik weet zeker dat je er wel komt, aangezien je er erg enthousiast over bent. Nog even oefenen, dan kan ik de 5 die ik je nu geef, omtoveren in misschien wel een 9 Reageren
Pitbull Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) ik vind hem eerlijk gezegd helemaal niet mooi- je render is lelijk gerendeert en is er maar losjes opgeplakt. - die 2 kogelgaten passen er helemaal niet bij - vind dat soort blokjeseffect zeer matig gemaakt - c4d zit er niet mooi in 6 Misschien kun je ook een positief punt geven om hem te motiveren naar zijn volgende signature toe. Ontopic dan: Als je dat 'blokjes-effect' zou weglaten, denk ik dat het mooier zou zijn. Het IV logo is tevens wel mooi, maar ik denk dat je het misschien beter de opacity verlaagd had, een klein beetje maar, zodat het niet té veel opvalt. Ik weet hoe moeilijk het is om een plaatje te renderen, maar zoals PTC zei: een beetje meer inblenden. Na dit negatieve vind ik je sig toch iets hebben. Je hebt er toch voldoende aan gewerkt denk ik....7/10 Bewerkt: 31 maart 2007 door Pitbull Reageren
EXIT Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 zorg voor een mooiere achtergrond en dat maakt al veel goed denk. nu geef ik je een 6/10 maar als je een mooiere achtergrond kunt verzinnen krijg je zeker wel meer Greetz EXIT (n00b Photoshoper) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 de meeste opmerkingen zijn al gemaakt. Ik heb er nog een dingetje aan toe te voegen : Probeer eens wat met dat "IV" Logo, ierdreen heeft het al, maak er zelf een doe iets met de blending weet ik veel. Hier door krijgt het al snel een saaiere look, juist omdat ierdreen het al heeft. Het valt ook gelijk een stuk meer op als je hem juist wel veranderd. suc6 Reageren
Woetsha Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Het is beter dat je gewoon een andere achtergrond neemt en de kogel gaten gaan er dan wel bij passen, neem een achtergrond van iets grijsachtig! Reageren
Rivel Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik vind hem niet verkeerd mar ook niet WOUW! Die kogelgaten passen idd. niet! En de BG vind ik ook niet echt mooi, maar voor de rest TOP! 6/10 Rivel Reageren
White Gold Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Bedankt voor jullie rates. Ik heb een V.2 gemaakt. Volgens m'n broertje was dit de beste ooit . Ik vind hem zelf ook wel zeer geslaagd, maar wat vinden jullie er nu van? Bewerkt: 1 april 2007 door White Gold Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 + punten: - de BG is opzich wel mooier geworden en dat vind ik ook een pluspunt. - je hebt de IV logo op een mindere opacity gezet en dat ziet er ook beter uit. - de tekst is ook mooi en daar heb ik niks op te zeggen - punten: - je BG is alsnog erg makkelijk en vind hem niet passen bij dit soort sigs - je render vloekt op je BG - volgens mij heb je feather gebruikt of outer glow *weet het niet zeker* maar daardoor is je render minder geworden, vooral aan de randen cijfer: 6,5 Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Veel beter, alleen aan zijn hoofd (rechterkant) heb je wat te veel gesmudged (als het goed geschreven is). Verder niet veel aan te merken. Kijk nu zelf WG naar het IV-logo, dat is nu toch veel mooier? Heel goed gedaan KUTGW en 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.