patrickh Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ik heb een carmod gedownload en geinstalleerd alleen als ik het spel speel zie ik die auto nooit, hij heeft ook geen vaste vindplaats ik heb de mod ipv de deluxo voor de blista compact vervangen wat doe ik fout?? 2265_Nissan_Skyline_71.rar Reageren
Wazuup Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Download de SA Car Spawner van Jacob. Zet je GTA SA aan het start het programma'tje op. Klik nu op de grote ''inject trainer into SA'' knop en je kunt gaan spawnen door via het zoekvenstertje de naam van je auto in te typen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb GTA VC Download dan even de 'Vice City Ultimate Trainer'. Daar zit volgens mij een garage editor bij. Die 'Vice City Ultimate Trainer' kan je hier downloaden, en het installeren daarvan is simpel. Kopieer gewoon alle bestanden naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Eventueel moet je hem nog uitpakken, bij voorkeur met WinRar of WinZip. Reageren
patrickh Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb GTA VC Download dan even de 'Vice City Ultimate Trainer'. Daar zit volgens mij een garage editor bij. Die 'Vice City Ultimate Trainer' kan je hier downloaden, en het installeren daarvan is simpel. Kopieer gewoon alle bestanden naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Eventueel moet je hem nog uitpakken, bij voorkeur met WinRar of WinZip. kan ik dan nog wel de 100 % halen als ik die trainer heb geinstalleerd?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.