Jump to content

Wat is het verschil tussen MTA:SA en SA:MP?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is het verschil tussen MTA:SA en SA:MP? En welke is leuker en vinden jullie dat ik moet gaan spelen?

Geplaatst:

Nou, MTA en SA:MP zijn 2 heel andere dingen.

MTA is een Multiplayer mod waarin je alléén in auto's kan. Ik vind hem persoonlijk leuker, want SA:MP gaat sneller vervelen. MTA is langer leuk, want je kan gewoon stééds beter worden :)

In SA:MP kan je daarintegen wél uit auto's. Ik weet er niet echt veel van, omdat ik het maar heel kort heeft gespeeld.

Ik zou persoonlijk voor MTA gaan, wat je hier kunt downloaden.

Een goede, Nederlandse server waar ook veel GTAForummers zitten is die van Mr.Green.

mta.mr-green.nl:22003 (MTA:SA Race, Mix, 20 slots)

mta.mr-green.nl:22004 (MTA:SA Race, 24/7 Deathmatch, 20 slots)

Succes!

Geplaatst: (bewerkt)
  Koen729 zei:
Allebei multiplayermods voor dezelfde game...
  Citaat
want SA:MP gaat sneller vervelen.
  Citaat
Ik weet er niet echt veel van, omdat ik het maar heel kort heeft gespeeld.
Hoe kan je nou iets beoordelen wat je nauwelijks gespeeld hebt?

GTAfan054...

Ondertussen heb je wel door wat het huidige verschil is tussen MTA en SA:MP. MTA is een racemod en SA:MP is een deathmatch mod. SA:MP is voor mij de betere mod op het moment, waarom? het biedt meer, meer mogelijkheden en de synchronisatie tussen de spelers is gewoon beter. Tevens support SA:MP 100 spelers en MTA maar 32, ondanks dat dit ten koste gaat van de sync bij SA:MP. Maar je moet zelf gewoon kiezen wat je liever wilt spelen, probeer beide mods zeker allebei even uit :)

Van beide mods zullen er ooit nieuwe versies verschijnen, uiteraard bij allebei meer mogelijkheden.

Bewerkt: door Azer
Geplaatst:
  Azer zei:
  Koen729 zei:
Allebei multiplayermods voor dezelfde game...
  Citaat
want SA:MP gaat sneller vervelen.
  Citaat
Ik weet er niet echt veel van, omdat ik het maar heel kort heeft gespeeld.
Hoe kan je nou iets beoordelen wat je nauwelijks gespeeld hebt?

GTAfan054...

Ondertussen heb je wel door wat het huidige verschil is tussen MTA en SA:MP. MTA is een racemod en SA:MP is een deathmatch mod. SA:MP is voor mij de betere mod op het moment, waarom? het biedt meer, meer mogelijkheden en de synchronisatie tussen de spelers is gewoon beter. Tevens support SA:MP 100 spelers en MTA maar 32, ondanks dat dit ten koste gaat van de sync bij SA:MP. Maar je moet zelf gewoon kiezen wat je liever wilt spelen, probeer beide mods zeker allebei even uit :)

Van beide mods zullen er ooit nieuwe versies verschijnen, uiteraard bij allebei meer mogelijkheden.

Ik heb het wel een tijdje gespeeld, maar ben ermee gestopt omdat het ging vervelen, dat is dus mijn conclusie :duh:

Geplaatst:

en ik denk zodra de nieuwe versie van MTA uit is dat je dan beter MTA weer kan spelen, want die word heel vet!

^^,

Geplaatst:

Ligt eraan wat je wilt doen. Online afreageren met een AK-47 op je vrienden, kies SA-MP.

Keihard racen en elkaar gewoon van de weg afbeuken? Kies voor MTA SA.

Ik had beide op mijn computer tstaan, voor afwisseling. Had... Mijn GTA SA werkt op een of andere manier niet door Windows.

Geplaatst:
  ikt zei:
Ligt eraan wat je wilt doen. Online afreageren met een AK-47 op je vrienden, kies SA-MP.

Keihard racen en elkaar gewoon van de weg afbeuken? Kies voor MTA SA.

maar online afreageren met een AK-47 met deze sa-mp die er nu is is zwaar bagger, alleen van dichtbij schiet dat ding raak, en op afstand al gauw heel slecht, en als je nog verder weg staat dan schiet hij niet eens meer, ook al is dat wel aardig gefixed in 0.2

:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...