GTAfan054 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Wat is het verschil tussen MTA:SA en SA:MP? En welke is leuker en vinden jullie dat ik moet gaan spelen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Het verschil is erg groot. In SA:MP kun je alles: Lopen, schieten, vechten, autorijden, varen vliegen.... Alles dus wat je normaal ook kunt in GTA San Andreas, maar dan samen met andere mensen. Het heeft wat minder een doel, het is veel lol maken, al zijn er ook gamemodes waarbij je echt een soort misse moet volbrengen. (Bijvoorbeeld een bepaald iemand ombrengen). In MTA kun je alleen in voertuigen zitten. Je hebt hier altijd een doel: De race winnen. Je kun niet uistappen en/of wapens gebruiken. Dat komt dus neer op auto races, bootraces en vliegraces. De races in MTA zijn vaak beter als in SA:MP. In MTA kunnen ook objecten neergezet worden. Dus er kunnen bijvoorbeeld vangrails of obstakels langs de race banen gezet worden. Ik ga persoonlijk voor SA:MP, omdat je daar meer kunt. Maar wat jou het leukst lijkt moet je voor jezelf beslissen. Je kunt ook probleemloos MTA en SA:MP tegelijkertijd installeren. Reageren
Marlboro88 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Met MTA kan je ook heel makkelijk een eigen racetrack maken, bijv. in de lucht met veel loopings enzo, hardstikke leuk en geen scriptervaring nodig. en ook nog 100% server side, dus iedereen die je server inkomt kan gewoon jouw map zien en erop rijden zonder dat ze iets hoeven te downloaden. Maar met SA:MP kun je veel meer, ik bedoel maar al die gametypes en andere dingen die je kunt scripten. Dit is wel lastig en je moet er wat voor leren. Ik heb ze allebei en speel soms samp en dan weer mta, ligt eraan waar ik zin in heb -offtopic: Dit is tevens m'n eerste post hier Ik probeer sa:mp te scripte en kwam ik dit forum tegen op google, gezellig heur Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Oke, bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik SA:MP ga spelen. Reageren
victor1 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Hallo, Waar kan ik MTA het beste downloaden?? Groet Vicotr1 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Hallo,Waar kan ik MTA het beste downloaden?? Groet Vicotr1 Die kun je natuurlijk het beste downloaden op de website van MTA zelf. Die website kun je hier vinden. Via het kopje downloads kun je de tot nu toe nieuwste versie van MTA downloaden. Let er wel even op dat je de client versie download, deze is voor normale gebruikers/spelers. Houdt de website verder in de gaten, binnenkort zal er namelijk een nieuwe versie uitgegeven worden, namelijk de Deatmatch versie. Reageren
tjoef Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) En waar kan je ergens GTA:SA MP downloaden?? En zijn ze allebei(zowel MTA als SA:MP)gratis(zo niet, hoeveel kost het dan??) Nog 'n vraagje: Kun je met MTA nu free-roamen of niet, want als ik op google video "MTA" intik, zie ik allemaal filmpjes waar ze precies aan het free-roamen zijn!! Bewerkt: 5 juli 2007 door tjoef Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 En waar kan je ergens GTA:SA MP downloaden?? En zijn ze allebei(zowel MTA als SA:MP)gratis(zo niet, hoeveel kost het dan??)Nog 'n vraagje: Kun je met MTA nu free-roamen of niet, want als ik op google video "MTA" intik, zie ik allemaal filmpjes waar ze precies aan het free-roamen zijn!! SA-MP kun je dan weer downloaden op hun eigen site. Ik heb hier een directe downloadlink voor je. Momenteel is alleen SA-MP nog maar free-roam. De filmpjes die over internet gaan zijn vast en zeker van MTA: DM, die eveneens als SA-MP een free-roam versie krijgt. Houdt voor meer info even de site van MTA in de gaten, aangezien het niet lang meer duurt voor de release. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.