Arjen Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Naar aanleiding van de avatars die ik gemaakt heb, kwam White Gold met het idee om ook signatures te maken. Bij deze dus de gevraagde signatures. Ik vond het niet zo gepast om dit topic in het Feedback of Graphics forum te zetten, want het gaat tenslotte om GTA:IV. Er zit geen copyright op deze afbeeldingen, dus je kunt ze gebruiken, bewerken of verbranden. Meer signatures: Times Square GetaLife Pedestrians Chrysler Building Grootte's gefixt! Bewerkt: 31 maart 2007 door Arjen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Waauw! Mooi gemaakt, ga er al onmiddelijk een gebruiken! Reageren
Boris H. Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Mooi gemaakt maar ik ga ze niet gebruiken. Het is niet leuk als anderen met dezelfde sig als jezelf lopen. Als je ze zelf maakt zijn ze origineel en heeft niemand anders zo'n sig. Maar wel mooi werk! KUTGW Boris H. Reageren
juicedd. Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Vetttt!, die heb je erg mooi gekregen nadat je ze (denk ik) uit de trailer hebt gehaald Ik heb net m'n eigen gemaakt anders had ik er zeker 1 van jou gebruikt Reageren
EXIT Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) je mag mijn signaturen er ook bij zetten als je wilt 3D gtaIV logo, zal hem even de zelfde grote geven Bewerkt: 31 maart 2007 door EXIT Reageren
Dastard Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Naar aanleiding van de avatars die ik gemaakt heb, kwam White Gold met het idee om ook signatures te maken. Bij deze dus de gevraagde signatures. Ik vond het niet zo gepast om dit topic in het Feedback of Graphics forum te zetten, want het gaat tenslotte om GTA:IV. Er zit geen copyright op deze afbeeldingen, dus je kunt ze gebruiken, bewerken of verbranden. ik wil er een kan een mod die sig picture van de hoofdspeler in mijn signature zetten? thx plz Reageren
juicedd. Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Dastard, dat kan je ook zelf doen hoor. Je gaat hierheen: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=UserCP&CODE=22 en plakt deze link daar: http://img71.imageshack.us/img71/731/011ad4.png & dan zet je voor de link [ img ] (aan elkaar) en achter de link [ /img ] (ook aan elkaar) Veel suc6. Bewerkt: 31 maart 2007 door juicedd. Reageren
AwiVC Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Hehe zeer nice! Als je wil kan je deze erbij zetten (ik vond dat deze beelden niet mochten missen ^^) 1. 2. Ze hoeven er natuurlijk niet bij, maar hoe meer keus hoe beter, nietwaar? ^^ (Ook deze mag iedereen pakken, bewerken en verpesten naar keuze) -Awi EDIT: Ik heb ze gemaakt btw EDIT2: @ Hieronder: Phew m'n 1e zit er 7 kb onder ^^ Bewerkt: 31 maart 2007 door AwiVC Reageren
Lantyz Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik wil geen spelbreker zijn, maar een aantal signatures zijn groter dan 100 kb. Aangezien dat de maximum toegestane grootte is op GTAForum, kunnen die in hun huidige kwaliteit niet hier gebruikt worden. Los daarvan is het wel mooi werk, Arjen. Reageren
Dastard Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik wil geen spelbreker zijn, maar een aantal signatures zijn groter dan 100 kb. Aangezien dat de maximum toegestane grootte is op GTAForum, kunnen die in hun huidige kwaliteit niet hier gebruikt worden.Los daarvan is het wel mooi werk, Arjen. marreuh welke sigs zijn dan te groot? Reageren
AwiVC Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 2 t/m 5 en 8 t/m 14 uit de beginpost zijn te groot -Awi Reageren
Arjen Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Ik wil geen spelbreker zijn, maar een aantal signatures zijn groter dan 100 kb. Aangezien dat de maximum toegestane grootte is op GTAForum, kunnen die in hun huidige kwaliteit niet hier gebruikt worden.Los daarvan is het wel mooi werk, Arjen. Ik heb het gezien.. Ze zijn inderdaad op een behoorlijk hoge kwaliteit opgeslagen. Ik zal kijken of ik er een aantal Kb vanaf kunt halen. edit GEFIXT!! Bewerkt: 31 maart 2007 door Arjen Reageren
BigM Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Man even sirieus. Jij bent echt uber Vet! Bedankt man. Ik gebruik iedergeval je avatar. Van die trailer maak ik alleen nog zelf een sig. Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 hej 'dastard'',man man man wat zien die screans er fantastisch uit... en de trailer spreekt me echt aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.