Jump to content

GTAIV Signatures


Arjen

Recommended Posts

Naar aanleiding van de avatars die ik gemaakt heb, kwam White Gold met het idee om ook signatures te maken. Bij deze dus de gevraagde signatures.

Ik vond het niet zo gepast om dit topic in het Feedback of Graphics forum te zetten, want het gaat tenslotte om GTA:IV. Er zit geen copyright op deze afbeeldingen, dus je kunt ze gebruiken, bewerken of verbranden.



001wq6.png002vt1.png

003gd5.png004qw6.png

005wk8.png006yb4.png

007fi1.png008uw9.png

009lb2.png010ua9.png

011vb8.png012hp0.png

013do2.png014mf9.png

Meer signatures:

Times Square

GetaLife

Pedestrians

Chrysler Building

Grootte's gefixt!

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt maar ik ga ze niet gebruiken. Het is niet leuk als anderen met dezelfde sig als jezelf lopen. Als je ze zelf maakt zijn ze origineel en heeft niemand anders zo'n sig. Maar wel mooi werk!

KUTGW

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar aanleiding van de avatars die ik gemaakt heb, kwam White Gold met het idee om ook signatures te maken. Bij deze dus de gevraagde signatures.

Ik vond het niet zo gepast om dit topic in het Feedback of Graphics forum te zetten, want het gaat tenslotte om GTA:IV. Er zit geen copyright op deze afbeeldingen, dus je kunt ze gebruiken, bewerken of verbranden.



001yp3.png002ne7.png

003jd4.png004tl5.png

005ga6.png006ph9.png

007ew8.png008zt7.png

009dd8.png010pl3.png

011ad4.png012kj9.png

013gs2.png014zq3.png

ik wil er een kan een mod die sig picture van de hoofdspeler in mijn signature zetten? thx plz :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe zeer nice! Als je wil kan je deze erbij zetten (ik vond dat deze beelden niet mochten missen ^^)

1. gtaiv2copynz3.jpg

2.gtaivcopyfg2.jpg

Ze hoeven er natuurlijk niet bij, maar hoe meer keus hoe beter, nietwaar? ^^ (Ook deze mag iedereen pakken, bewerken en verpesten naar keuze)

-Awi

EDIT: Ik heb ze gemaakt btw :puh:

EDIT2: @ Hieronder: Phew m'n 1e zit er 7 kb onder ^^

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen spelbreker zijn, maar een aantal signatures zijn groter dan 100 kb. Aangezien dat de maximum toegestane grootte is op GTAForum, kunnen die in hun huidige kwaliteit niet hier gebruikt worden.

Los daarvan is het wel mooi werk, Arjen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen spelbreker zijn, maar een aantal signatures zijn groter dan 100 kb. Aangezien dat de maximum toegestane grootte is op GTAForum, kunnen die in hun huidige kwaliteit niet hier gebruikt worden.

Los daarvan is het wel mooi werk, Arjen.

marreuh welke sigs zijn dan te groot?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen spelbreker zijn, maar een aantal signatures zijn groter dan 100 kb. Aangezien dat de maximum toegestane grootte is op GTAForum, kunnen die in hun huidige kwaliteit niet hier gebruikt worden.

Los daarvan is het wel mooi werk, Arjen.

Ik heb het gezien.. Ze zijn inderdaad op een behoorlijk hoge kwaliteit opgeslagen. Ik zal kijken of ik er een aantal Kb vanaf kunt halen.

edit GEFIXT!!

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...