Jump to content

GTAIV Signatures

Recommended Posts

Geplaatst:
hej 'dastard'',man man man wat zien die screans er fantastisch uit... en de trailer spreekt me echt aan

:klap:

Umm Arjen HeeftDie Sigs Gemaakt...Ik Niet

Geplaatst: (bewerkt)

Twee nieuwe signatures toegevoegd. (bedankt AwiVC ;)) van Times Square en MetLife Building.

016hv9.png015fx1.png

edit Dit past niet meer in de hoofdpost, omdat je max. 10 afbeeldingen in één post mag hebben.

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:

heej jongens ik heb even snel een mooie avatar in elkaar geflanst,

avy2tw6.png

wees vrij om hem te gebruiken/te bewerken!

Greetz

Geplaatst:
heej jongens ik heb even snel een mooie avatar in elkaar geflanst,

"Plaatje..."

wees vrij om hem te gebruiken/te bewerken!

Greetz

Dit is een Avatar, en in dit topic moet je signatures plaatsen. Voor Avatars moet je in het 'Artwork' topic zijn, daar kun je eigen gemaakte dingen plaatsen. Deze kunnen dan beoordeeld worden of bekritiseerd worden. Zelf zou ik niet weten waarvan ik een simpele en mooie signature zou moeten maken, maar ik wilde even zeggen dat dit erg mooie standaard signatures zijn waar sommigen zeker weten wel wat aan hebben. Proficiat Arjen en aankomende designers!
Geplaatst: (bewerkt)

Nou ik heb ook nog wat gemaakt om je te helpen arjen(Teminste als je dat wilt :$ ) Sommige die op die van jou lijken moet je dan maar even weg laten maar ik heb geprobeert nieuwe te maken. Maar dat komt omdat ik ze al gemaakt heb voordat ik jou topic zag.

Sig 1:

mooiesig1kc6.jpg

Sig 2:

mooiesig2bk4.jpg

sig 3:

mooiesig3rd9.jpg

Sig 4:

mooiesig7qz7.jpg

sig 5:

mooiesig8rx7.jpg

More onderweg. :dans:

De sigs zijn gewoon vrij naar eigen wil te gebruiken zonder toestemming :tu:

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Leuk gedaan Arjen, in mijn sig. staat ook al dat ik Sigs. van IV uitdeel:P! Maar jij was me voor! LOL, leuk bedacht en ook mooie sigs.

Rivel

Geplaatst:

Netjes gedaan Arjen, ik wist wel dat je er iets moois van ging maken :bier: . Top, maar ik houd lekker m'n eigen signature die ik volop aan het verbeteren ben :dans: .

Top :klap:

Geplaatst:

Waarom krijgt alleen arjen alle eer. Ik heb ook wat gemaakt hoor :7 . Die mogen jullie gewoon vrij gebruiken als je wilt he mocht je het nog niet snappen. En misschien als arjen het wilt even mijn sig's in zijn hoofdpost zetten dan kan een mod me bericht verwijderen :)

Geplaatst:

Mooi gedaan Arjen en BigM! Ze zien er echt leuk uit! Misschien dat ik straks ook mijn sig veranderd.

Geplaatst:
Waarom krijgt alleen arjen alle eer. Ik heb ook wat gemaakt hoor :7 . Die mogen jullie gewoon vrij gebruiken als je wilt he mocht je het nog niet snappen. En misschien als arjen het wilt even mijn sig's in zijn hoofdpost zetten dan kan een mod me bericht verwijderen :)

Omdat het mijn topic is misschien? :) Geen probleem dat jij er wat in post.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...