Vinewood Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Mijn complimenten. Ziet er goed uit Arjen Reageren
Dastard Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 hej 'dastard'',man man man wat zien die screans er fantastisch uit... en de trailer spreekt me echt aan Umm Arjen HeeftDie Sigs Gemaakt...Ik Niet Reageren
Arjen Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Twee nieuwe signatures toegevoegd. (bedankt AwiVC ) van Times Square en MetLife Building. edit Dit past niet meer in de hoofdpost, omdat je max. 10 afbeeldingen in één post mag hebben. Bewerkt: 31 maart 2007 door Arjen Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 heej jongens ik heb even snel een mooie avatar in elkaar geflanst, wees vrij om hem te gebruiken/te bewerken! Greetz Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Dan kan ik ook niet achterblijven: Bewerkt: 1 april 2007 door blokcement Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Bedankt Arjen! ik heb er lekker eentje van je gepikt! Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 heej jongens ik heb even snel een mooie avatar in elkaar geflanst,"Plaatje..." wees vrij om hem te gebruiken/te bewerken! Greetz Dit is een Avatar, en in dit topic moet je signatures plaatsen. Voor Avatars moet je in het 'Artwork' topic zijn, daar kun je eigen gemaakte dingen plaatsen. Deze kunnen dan beoordeeld worden of bekritiseerd worden. Zelf zou ik niet weten waarvan ik een simpele en mooie signature zou moeten maken, maar ik wilde even zeggen dat dit erg mooie standaard signatures zijn waar sommigen zeker weten wel wat aan hebben. Proficiat Arjen en aankomende designers! Reageren
BigM Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Nou ik heb ook nog wat gemaakt om je te helpen arjen(Teminste als je dat wilt :$ ) Sommige die op die van jou lijken moet je dan maar even weg laten maar ik heb geprobeert nieuwe te maken. Maar dat komt omdat ik ze al gemaakt heb voordat ik jou topic zag. Sig 1: Sig 2: sig 3: Sig 4: sig 5: More onderweg. De sigs zijn gewoon vrij naar eigen wil te gebruiken zonder toestemming Bewerkt: 1 april 2007 door BigM Reageren
Rivel Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Leuk gedaan Arjen, in mijn sig. staat ook al dat ik Sigs. van IV uitdeel:P! Maar jij was me voor! LOL, leuk bedacht en ook mooie sigs. Rivel Reageren
White Gold Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Netjes gedaan Arjen, ik wist wel dat je er iets moois van ging maken . Top, maar ik houd lekker m'n eigen signature die ik volop aan het verbeteren ben . Top Reageren
gtamick Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 wow, mooi gedaan allemaal, ik heb er gretig gebruik van gemaakt Reageren
BigM Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Waarom krijgt alleen arjen alle eer. Ik heb ook wat gemaakt hoor . Die mogen jullie gewoon vrij gebruiken als je wilt he mocht je het nog niet snappen. En misschien als arjen het wilt even mijn sig's in zijn hoofdpost zetten dan kan een mod me bericht verwijderen Reageren
spoeky Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Mooi gedaan Arjen en BigM! Ze zien er echt leuk uit! Misschien dat ik straks ook mijn sig veranderd. Reageren
Arjen Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Waarom krijgt alleen arjen alle eer. Ik heb ook wat gemaakt hoor . Die mogen jullie gewoon vrij gebruiken als je wilt he mocht je het nog niet snappen. En misschien als arjen het wilt even mijn sig's in zijn hoofdpost zetten dan kan een mod me bericht verwijderen Omdat het mijn topic is misschien? Geen probleem dat jij er wat in post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.