stalsken Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Missie(s): paramedic en cop vigilante mission Cheaten: nee Versie: 1.0 Overig: Geen GTASAsf4.b
Bling Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Gehaald: Vigilante submissie Beloning: 150 Armor De Vigilante submissie heb ik -zoals je ziet- succesvol voltooid, zonder cheats en/of mods (uiteraard). Ik ben er echter niet in geslaagd om de Paramedic submissie te voltooien. Nou, beter gezegd: ik werd (zonder het door te hebben) gearresteerd, terwijl ik mij al in level 11 bevond. Nu heb ik vrij weinig tijd (en zin ) om deze missie nogmaals te proberen. Misschien kan iemand deze even van me overnemen? De Vigilante submissie heb ik dus wel gehaald, maar de Paramedic submissie staat nog open.
-Matthijs- Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Paramedic - Mission Passed! Beloning: Extra health. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 31 maart 2007 door -Matthijs-
Recommended Posts