Jump to content

In welk jaartal denken jullie dat gta IV zich gaat afspelen


delidadas

Recommended Posts

Patrick vond een gebouw in de trailer en die was in het echt pas in 2006 klaar dus het speelt zich iig af na 2006

Idd

Het speelt zich niet af waneer de torens er nog staan! " Jeej , ik ga er met een vliegtuigje opvliegen " .

Dat is heel kwetsend voor de mensen die hun dierbaren in het vliegtuig of die in het WTC zaten. Moest dit toch het geval zijn zou ik GTAIV niet kopen! Maar dit speelt toch af rond 2007 - 2008 waarschijnlijks :)

Link to comment
Delen op andere websites

zoals je al in de trailer ziet.. auto´s die uit het jaar 2005 komen.. gebouwen met reclame als coca cola.. ziet er allemaal modern uit ;) .. ik hou het rond de 2005

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk 2007 en hhop het ook! Maar zoals onze spoeky al zei! Het ziet er allemaal modern uit! Het is zeker en vast na 2000 want de empire state buildingt staat erin!

Rivel :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Met dit hieronder in mijn achterhoofd denk ik toch eerder hedendaags, dus rond 2007.

In de scène waar alle voetgangers voorbijkomen is heel even het Hearst Building zichtbaar. Dit gebouw is pas in 2006 voltooid, wat betekent dat GTA IV zich na dit jaar afspeelt.
Link to comment
Delen op andere websites

Patrick vond een gebouw in de trailer en die was in het echt pas in 2006 klaar dus het speelt zich iig af na 2006

Idd

Het speelt zich niet af waneer de torens er nog staan! " Jeej , ik ga er met een vliegtuigje opvliegen " .

Dat is heel kwetsend voor de mensen die hun dierbaren in het vliegtuig of die in het WTC zaten. Moest dit toch het geval zijn zou ik GTAIV niet kopen! Maar dit speelt toch af rond 2007 - 2008 waarschijnlijks :)

Denk je dat ze dat gaan aandurven ;) dan krijgen ze heel puriteins Amerika over zich heen...wie weet valt Bush Rockstar dan wel aan omdat ze massa vernietigingswapens hebben ;)

En denk ook dat het spel rond 2005-2007 plaatsvind zoals vele denken

Bewerkt: door East Coast Crip
Link to comment
Delen op andere websites

Met het oog gericht op een aantal aanwijzingen in de trailer zou GTA IV zich rond 2006 kunnen afspelen. Dit lijkt mij ook een mooi jaartal in de GTA serie.

Bewerkt: door -R-R-
Link to comment
Delen op andere websites

ach ja.. gta moet ook met zijn tijd meegaan.. het kan niet zo zijn dat het alleen in de jaren 90 zich afspeelt ;).. nu ik alles zo hoor ga ik toch maar mee naar de 2006-2007

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...