Jump to content

Gangs in GTA 4?


_niickk

Recommended Posts

Nougoed. Ik twijfel over de gangs. Als je kijkt naar liberty city Lijkt het toch als je echt goed kijkt vrij weinig op Liberty city. Op sommige punten. IV daarin tegen volgends die trailer wel.

Maar volgends mij lopen er in newyork wel hoeren. Maar niet zo veel van die gang gasjes die zomaar om zich heen schieten als je voorbij loopt. Gangs zoals

  • De maffia
  • Jakuza

Blijf ik nog wel in geloven. Omdat de maffia meer een organisatie is van badguy's Net zoals de Jakuza. En je hoort er ook meer van in het echt. Daarom denk ik dat er maar een klein aantal over blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    8

  • Clowntje_93

    3

  • delidadas

    3

  • AXIO

    3

Ik denk zelf in Harlem, Brooklyn en the Bronx voornamelijk afro amerikanen en en Latino;s en russen en chinezen waarschijnlijk ook, hoewel de hoofdpersoon op een midden oosten iemand lijkt

Het is LC niet NYC. :duh:

En de hoofdpersoon is een Rus.

Dat is allemaal nog niet zeker.

Het is misschien helemaal niet LC maar wel New York.

Misschien is de hoofdpersoon de hoofdpersoon eigenlijk wel helemaal niet.

En hij klinkt niet echt Russisch als je 't mij vraagt.

Meer Spaans of Italiaans achtig.

hahahahahahaha

ja sorry, dat was m'n eerste reactie na het lezen van je post.

denk na man het is gewoon LC er staan 1892375 verwijzing naar Liberty City in de trailer

en dat "Spaans" is toch echt wel Russisch hoor... jezus zeg

en mensen, denk nou eens na

de Grove Street Gangsta's kunnen er niet eens inzitten want Grove Str. ligt in Los Santos!!!!!! ojaaaahhh....

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er hele nieuwe gangs in Gta IV komen. Rockstar had gezegt dat Gta IV niks met de andere Gta's te maken heeft. Dus dan zouden de gangs uit de voorgaande Gta's niet meer in Gta IV zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf in Harlem, Brooklyn en the Bronx voornamelijk afro amerikanen en en Latino;s en russen en chinezen waarschijnlijk ook, hoewel de hoofdpersoon op een midden oosten iemand lijkt

Het is LC niet NYC. :duh:

En de hoofdpersoon is een Rus.

oke maar het was ook Los Santos en geen La, maar toch had je wijken die duidelijk op elkaar lijken (Ganton=Compton) etc.

en niet weg te nemen de gebouwen zoals de toren in L.S. waar je de parachute kunt vinden, en in Gta4 is ook een vrijheidsbeeld dusja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er hele nieuwe gangs in Gta IV komen. Rockstar had gezegt dat Gta IV niks met de andere Gta's te maken heeft. Dus dan zouden de gangs uit de voorgaande Gta's niet meer in Gta IV zitten.

waar heb jij dit geovnden over R* dat gta4 niks met andere te maken heeft? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf in Harlem, Brooklyn en the Bronx voornamelijk afro amerikanen en en Latino;s en russen en chinezen waarschijnlijk ook, hoewel de hoofdpersoon op een midden oosten iemand lijkt

Het is LC niet NYC. :duh:

En de hoofdpersoon is een Rus.

Dat is allemaal nog niet zeker.

Het is misschien helemaal niet LC maar wel New York.

Misschien is de hoofdpersoon de hoofdpersoon eigenlijk wel helemaal niet.

En hij klinkt niet echt Russisch als je 't mij vraagt.

Meer Spaans of Italiaans achtig.

hahahahahahaha

ja sorry, dat was m'n eerste reactie na het lezen van je post.

denk na man het is gewoon LC er staan 1892375 verwijzing naar Liberty City in de trailer

en dat "Spaans" is toch echt wel Russisch hoor... jezus zeg

en mensen, denk nou eens na

de Grove Street Gangsta's kunnen er niet eens inzitten want Grove Str. ligt in Los Santos!!!!!! ojaaaahhh....

Iemand anders had al gezegd dat deze gta niks te maken heeft met de andere gta's dus de gangs komen er ook niet in terug zei hij, dus dan kunne we de grove al helemaal vergeten.

en die mense smokkelendat is niet echt iets voor een Spanjaard ofwel soms :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nougoed. Ik twijfel over de gangs. Als je kijkt naar liberty city Lijkt het toch als je echt goed kijkt vrij weinig op Liberty city. Op sommige punten. IV daarin tegen volgends die trailer wel.

Maar volgends mij lopen er in newyork wel hoeren. Maar niet zo veel van die gang gasjes die zomaar om zich heen schieten als je voorbij loopt. Gangs zoals

  • De maffia
  • Jakuza

Blijf ik nog wel in geloven. Omdat de maffia meer een organisatie is van badguy's Net zoals de Jakuza. En je hoort er ook meer van in het echt. Daarom denk ik dat er maar een klein aantal over blijft.

Maar je hebt in elke stad achterwijken waar gangs zijn in elke gta tot nu toe, zelf hoop ik dat er wel gangs blijven die je kunt recruteren

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er hele nieuwe gangs in Gta IV komen. Rockstar had gezegt dat Gta IV niks met de andere Gta's te maken heeft. Dus dan zouden de gangs uit de voorgaande Gta's niet meer in Gta IV zitten.

waar heb jij dit geovnden over R* dat gta4 niks met andere te maken heeft? :$

Dit heeft Rockstar een tijdje geleden vrijgegeven. Ook staat het in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4128

In dit topic staat het ook:

Ze gaan niet meer verder met het huidige GTA3, VC, SA concept maar starten totaal iets nieuws.

Maar ze gebruiken wel weer Liberty City en reclames uit de voorgaande Gta's (Sprunk, Liberty Tree, Cluckin' Bells etc.) :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Van alle soorten wat.

Maar niet de gangs van in GTA III!

Die haat ik gewoon!

jaa haha me 2 die irritante ventjes met die knuppels :schater:

Ik denk dat er hele nieuwe gangs in Gta IV komen. Rockstar had gezegt dat Gta IV niks met de andere Gta's te maken heeft. Dus dan zouden de gangs uit de voorgaande Gta's niet meer in Gta IV zitten.

waar heb jij dit geovnden over R* dat gta4 niks met andere te maken heeft? :$

Dit heeft Rockstar een tijdje geleden vrijgegeven. Ook staat het in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4128

In dit topic staat het ook:

Ze gaan niet meer verder met het huidige GTA3, VC, SA concept maar starten totaal iets nieuws.

Maar ze gebruiken wel weer Liberty City en reclames uit de voorgaande Gta's (Sprunk, Liberty Tree, Cluckin' Bells etc.) :bonk:

jaa dat is misg. maar beter ook want als ze nieuwe eettentjes en drinken enzo erin gaan doen weetje al helemaaal niet meer waar je moet beginnen alles te ontdekken :bonk:

Ik denk dat er hele nieuwe gangs in Gta IV komen. Rockstar had gezegt dat Gta IV niks met de andere Gta's te maken heeft. Dus dan zouden de gangs uit de voorgaande Gta's niet meer in Gta IV zitten.

waar heb jij dit geovnden over R* dat gta4 niks met andere te maken heeft? :$

Dit heeft Rockstar een tijdje geleden vrijgegeven. Ook staat het in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4128

In dit topic staat het ook:

Ze gaan niet meer verder met het huidige GTA3, VC, SA concept maar starten totaal iets nieuws.

Maar ze gebruiken wel weer Liberty City en reclames uit de voorgaande Gta's (Sprunk, Liberty Tree, Cluckin' Bells etc.) :bonk:

oja ik zie het

ik vond de Ballas wel een grappige gang

en die van GTA 3 in liberty city met die oude vent: S.Leone gang!

en natuurlijk Grove street Gang!

en die hoofdspeler ( wat ze denken dat Jerkov (van GTA2)is!) Russchie gang

Die leone vind ik maar een rare want in GTA 3 schiet je hem dood waarna je bverder gaat met missies op het volgende eiland, maar in San Andreas zit ie weer even verolijk in Caligula's :duh:

En ook in San Andreas komt Tommy Vercetti voor uit Gta3, en ondaks dat Gta4 nix meer te maken heeft met de andere Gta's, heb ik toch wel eeen sterk vermoeden dat we Tommy nog wel gaan zien.

>>> Door Lantyz: Quatropost samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond de Ballas wel een grappige gang

en die van GTA 3 in liberty city met die oude vent: S.Leone gang!

en natuurlijk Grove street Gang!

en die hoofdspeler ( wat ze denken dat Jerkov (van GTA2)is!) Russchie gang

Die leone vind ik maar een rare want in GTA 3 schiet je hem dood waarna je bverder gaat met missies op het volgende eiland, maar in San Andreas zit ie weer even verolijk in Caligula's :duh:

En ook in San Andreas komt Tommy Vercetti voor uit Gta3, en ondaks dat Gta4 nix meer te maken heeft met de andere Gta's, heb ik toch wel eeen sterk vermoeden dat we Tommy nog wel gaan zien.

Ten eerste GTA III speelt zich naa GTA SA af !

En in GTA SA zit helemaal geen Tommy .. dat is Claude van GTA III

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

_niickk? Je weet wat dubbelposten is? :| De edit knop bestaat ook nog.

We zien niets meer uit GTAIII, GTA Vice City of GTA San Andreas. Dat heeft Rockstar zelf bevestigd en daar zullen we ze aan houden ook. Ik ben wel toe aan een nieuwe concept.

Link to comment
Delen op andere websites

_niickk? Je weet wat dubbelposten is? :| De edit knop bestaat ook nog.

We zien niets meer uit GTAIII, GTA Vice City of GTA San Andreas. Dat heeft Rockstar zelf bevestigd en daar zullen we ze aan houden ook. Ik ben wel toe aan een nieuwe concept.

ja ik ook en ik hoop dan ook dat we die oude gta's niet meer terug zien in Gta4

ik vond de Ballas wel een grappige gang

en die van GTA 3 in liberty city met die oude vent: S.Leone gang!

en natuurlijk Grove street Gang!

en die hoofdspeler ( wat ze denken dat Jerkov (van GTA2)is!) Russchie gang

Die leone vind ik maar een rare want in GTA 3 schiet je hem dood waarna je bverder gaat met missies op het volgende eiland, maar in San Andreas zit ie weer even verolijk in Caligula's :duh:

En ook in San Andreas komt Tommy Vercetti voor uit Gta3, en ondaks dat Gta4 nix meer te maken heeft met de andere Gta's, heb ik toch wel eeen sterk vermoeden dat we Tommy nog wel gaan zien.

Ten eerste GTA III speelt zich naa GTA SA af !

En in GTA SA zit helemaal geen Tommy .. dat is Claude van GTA III

:bier:

Hoe kan het dan dat in 1 van de filmpjes in San Andreas Rosenburg praat over de goede oude tijd met een vriend 'Down South' oftewel Vice City? en vice city is wel Tommy Vercetti

ik vind het maar ingewikkeld

>>> Door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Voortaan de editknop gebruiken, svp.<<<

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...