Jump to content

Gangs in GTA 4?


_niickk

Recommended Posts

_niickk? Je weet wat dubbelposten is? :| De edit knop bestaat ook nog.

We zien niets meer uit GTAIII, GTA Vice City of GTA San Andreas. Dat heeft Rockstar zelf bevestigd en daar zullen we ze aan houden ook. Ik ben wel toe aan een nieuwe concept.

ja ik ook en ik hoop dan ook dat we die oude gta's niet meer terug zien in Gta4

ik vond de Ballas wel een grappige gang

en die van GTA 3 in liberty city met die oude vent: S.Leone gang!

en natuurlijk Grove street Gang!

en die hoofdspeler ( wat ze denken dat Jerkov (van GTA2)is!) Russchie gang

Die leone vind ik maar een rare want in GTA 3 schiet je hem dood waarna je bverder gaat met missies op het volgende eiland, maar in San Andreas zit ie weer even verolijk in Caligula's :duh:

En ook in San Andreas komt Tommy Vercetti voor uit Gta3, en ondaks dat Gta4 nix meer te maken heeft met de andere Gta's, heb ik toch wel eeen sterk vermoeden dat we Tommy nog wel gaan zien.

Ten eerste GTA III speelt zich naa GTA SA af !

En in GTA SA zit helemaal geen Tommy .. dat is Claude van GTA III

:bier:

Hoe kan het dan dat in 1 van de filmpjes in San Andreas Rosenburg praat over de goede oude tijd met een vriend 'Down South' oftewel Vice City? en vice city is wel Tommy Vercetti

ik vind het maar ingewikkeld

>>> Door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Voortaan de editknop gebruiken, svp.<<<

Vice City '86 rosenborg met tommy

San Andreas '92 rosenborg praat over goede oude tommy tijd

GTA III '02 claude die door catalina word bedrogen (remember SA?)

Maar goed enough over dit gelul. :dans:

Back on-topic.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    8

  • Clowntje_93

    3

  • delidadas

    3

  • AXIO

    3

_niickk? Je weet wat dubbelposten is? :| De edit knop bestaat ook nog.

We zien niets meer uit GTAIII, GTA Vice City of GTA San Andreas. Dat heeft Rockstar zelf bevestigd en daar zullen we ze aan houden ook. Ik ben wel toe aan een nieuwe concept.

ja ik ook en ik hoop dan ook dat we die oude gta's niet meer terug zien in Gta4

ik vond de Ballas wel een grappige gang

en die van GTA 3 in liberty city met die oude vent: S.Leone gang!

en natuurlijk Grove street Gang!

en die hoofdspeler ( wat ze denken dat Jerkov (van GTA2)is!) Russchie gang

Die leone vind ik maar een rare want in GTA 3 schiet je hem dood waarna je bverder gaat met missies op het volgende eiland, maar in San Andreas zit ie weer even verolijk in Caligula's :duh:

En ook in San Andreas komt Tommy Vercetti voor uit Gta3, en ondaks dat Gta4 nix meer te maken heeft met de andere Gta's, heb ik toch wel eeen sterk vermoeden dat we Tommy nog wel gaan zien.

Ten eerste GTA III speelt zich naa GTA SA af !

En in GTA SA zit helemaal geen Tommy .. dat is Claude van GTA III

:bier:

Hoe kan het dan dat in 1 van de filmpjes in San Andreas Rosenburg praat over de goede oude tijd met een vriend 'Down South' oftewel Vice City? en vice city is wel Tommy Vercetti

ik vind het maar ingewikkeld

>>> Door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Voortaan de editknop gebruiken, svp.<<<

Vice City '86 rosenborg met tommy

San Andreas '92 rosenborg praat over goede oude tommy tijd

GTA III '02 claude die door catalina word bedrogen (remember SA?)

Maar goed enough over dit gelul. :dans:

Back on-topic.

oke thnx

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
ik denk dat Leone family,triads,yakuza,colombian cartel,en de russian mafia gaan komen en een paar nieuwe gangs bv. grove street families,ballas,vagos en varrios los aztecas

hoezo grove street enz. nieuw? geloof dat die in SA er ook al waren hoor,

als je bedoelt nieuw in lc(nyc) waar de andere wel zijn, dan klopt het

en trouwens lc=libery city de stad waar het afspeelt

en nyc= de echte naam van lc, betekent new york city

dit voor de nieuwelingen :cya:

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat Leone family,triads,yakuza,colombian cartel,en de russian mafia gaan komen en een paar nieuwe gangs bv. grove street families,ballas,vagos en varrios los aztecas

hoezo grove street enz. nieuw? geloof dat die in SA er ook al waren hoor,

als je bedoelt nieuw in lc(nyc) waar de andere wel zijn, dan klopt het

ja hij bedoelt dan de meer nieuwe gangs. maar lijkt me raar dat grove street in gta 4 komt..want grove street is een gang genaamd naar de straat in los santos waar ze wonen, en in san andreas bleek wel dat ze het liefste daar bleven en de hood daar onder controle wilde houden. En dan zou je nogal veel terug komende karakters zien, terwijl er al is gezegd dat er vrijwel geen terugkerende personen uit vorige gta's zullen zijn.

en ohja murderboy..je hebt dubbelgepost, en die 2e post heb je ge-edit..dat kon je dan toch ook doen bij die originele? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat de hoofdrol speler niet weer zo een domme gangster is die iedereen zomaar vermoord. het moet iemand zijn die zo in het diepste geheim mensen vermoord (meer maffia achtig) dat zou volgens mij GTA IV wel een stuk beter maken. ik ben niet zo voor ''jo hommie what's up'' en ''respect men'' en andere domme praat.

mijn mening

ik vind dat je daar gelijk in hebt je moet niet zomaar iemand dood doen

er moet een reden voor zijn niet zomaar burgers vermoorden.

maar als het kan kunnen ze eens modes maken het zou nog toffer zijn

bv:free rueming enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Als Liberty City op New York lijkt dan zullen er wel veel verschillende gangs zijn en er zullen ook wel verschillende nationaliteiten zijn en die hebben weer hun eigen gangs. En ik denk dat als je bij de hoogste rang hoort dat de kleinere gangs je niet gaan aanvallen maar alleen de gangs die even groot of groter dan je zijn.(Als je de kleinste ben word je natuurlijk door bijna iedereen aangevallen maar ik hoop niet dat dat gebeurt).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Als Liberty City op New York lijkt dan zullen er wel veel verschillende gangs zijn en er zullen ook wel verschillende nationaliteiten zijn en die hebben weer hun eigen gangs. En ik denk dat als je bij de hoogste rang hoort dat de kleinere gangs je niet gaan aanvallen maar alleen de gangs die even groot of groter dan je zijn.(Als je de kleinste ben word je natuurlijk door bijna iedereen aangevallen maar ik hoop niet dat dat gebeurt).

klinkt vet, maar ik heb het niet zo op de gangs, ik zou het niet echt missen denk ik als er geen Gangs in GTA IV zouden zitten.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Het moeten niet van die gangs worden die zo openlijk met wapens rondlopen zonder dat de politie wat doet, en als ze dan toch vechten, moet de SWAT enz wel komen natuurlijk. In GTA1 zag je die gangs tenminste niet, wat wel echter was. Ik hoop dat dat ook gebeurt in GTA4. Kortom, vergeet SA, en welkom in de echte wereld van GTA4!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat Leone family,triads,yakuza,colombian cartel,en de russian mafia gaan komen en een paar nieuwe gangs bv. grove street families,ballas,vagos en varrios los aztecas

ja zoiets denk ik ook maar ik denk ook dat leone family er tussen zit ik vond leone ook zo vet!

Link to comment
Delen op andere websites

De maffia zit in Gta IV maar zal jammer genoeg geen belangerijke rol spelen.

Leone family zal waarschijnlijk ook wel door de straten lopen.

Het zullen wel gangs zijn met de maffia styl en een gansgter styl.

Dan heb je verschillende plaasten waar hun gedeeltes zijn net zoals bij Sa.

Verder zal je nog wel andere kleine gangs tegen komen.

Bijvoorbeeld de triads met AK's in hun handen die door China Town lopen in NY.

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het onrealistisch vinden als je een paat gangs midden in Downtown Liberty City ziet lopen. Als ze in de achterwijken waren zou ik het niet erg vinden. Downtown Liberty City is meer voor de toeristen en mensen met veel geld en de normale mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...