The Brasco Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 In SA was het wel irritant idd, altijd een klein groepje bij elkaar. Helemaal vond ik dat triads gewoon met AK's op straat liepen in de stad, ik bedoel maak het iets realistischer please.. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 het hoofdpersonoage kan toch ook met bazookas over straat lopen... Reageren
AXIO Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 het hoofdpersonoage kan toch ook met bazookas over straat lopen...er is dacht ik gezegt: dat je niet meer op straat zomaar met wapens in je hand loopt, want dan rent iedereen weg ofso enz. Reageren
thagtaking Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 ik denk dat Leone family,triads,yakuza,colombian cartel,en de russian mafia gaan komen en een paar nieuwe gangs bv. grove street families,ballas,vagos en varrios los aztecas zeker niet, heb je telang gta SA gespeeld ofzo? nee nee, ik denk, een russische maffia een chinese een gang vol met negers en mischien nog een paar kleine net zoals in SA maar daar weet ik nog niets van dus ik ga ook maar geen domme dingen zeggen greetz thagtaking Reageren
Jay; Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Ik denk zelf een gang met aziaten, een gang met Afro Amerikanen, een gang met oostblokkers zoals onze hoofdrolspeler en een gang met italianen.. Reageren
AXIO Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Ik denk zelf een gang met aziaten, een gang met Afro Amerikanen, een gang met oostblokkers zoals onze hoofdrolspeler en een gang met italianen..ik hoop dat er ook gewoon gelovigen als gangs zijn: joden christen moslims enz. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 De triads gang komt terug. Dat is bevestigd geweest in de nieuwe previews. Grtz GTAIVfreak Reageren
Jay; Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 De triads gang komt terug. Dat is bevestigd geweest in de nieuwe previews.Grtz GTAIVfreak Mooi ze waren altijd erg beleefd en ook mijn favoriet. Zoals The Brasco al zei, het maakt ze onrealisticher als ze met AK's over straat lopen. Eigenlijk is dat met alle gangs zo, ze lopen allemaal met pistolen op zak. Als je dat in Amerika zou doen werd je al lang opgepakt. Maar de politie is zoizo al raar dat ze je pakken als je een kleine botsing met ze maakt en als je met wapens over straat loopt doen ze niks. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 De triads gang komt terug. Dat is bevestigd geweest in de nieuwe previews.Grtz GTAIVfreak In welke preview dan als ik vragen mag ? Het is erg onwaarschijnlijk aangezien ze al bevestigd hebben dat er geen gangs in GTA IV zullen komen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 In welke preview dan als ik vragen mag ? Het is erg onwaarschijnlijk aangezien ze al bevestigd hebben dat er geen gangs in GTA IV zullen komen. Heej, Op Deze pagina staat er wat over de triads. Op de laatste alinea namelijk. Mvg, GTA-fan2 Reageren
kiefer Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Het moet wel een beetje GTA blijven, is het niet te realistisch .. ga dan voor The Getaway.. Ik hoop nu dan ook dat je gewoon nog kan switchen tussen je wapens zonder moeilijkheden te krijgen met ruimte tekort.. Het is en het blijft natuurlijk wel GTA Het zou wel vet zijn als je bijv. een Dikke bazooka in de achterbak van je bak kan gooien, maar toch hoop ik stiekem dat het verleden er nog wel een beetje in zit verwerkt.. Als je oorlog voert met de overheid is het toch wel handig om even een Bazooka vanuit je binnenzak te toveren. First God, then your mother and then your body as a gift Bewerkt: 2 februari 2008 door kiefer Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Russiche maffia Triads uh en meer weet ik nu niet te verzinnen Doomsdayer Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 De triads gang komt terug. Dat is bevestigd geweest in de nieuwe previews.Grtz GTAIVfreak In welke preview dan als ik vragen mag ? Het is erg onwaarschijnlijk aangezien ze al bevestigd hebben dat er geen gangs in GTA IV zullen komen. In de nieuwe previews van op bv kikizo . Toont Rockstar 3 missies uit GTA IV. En 1 ervan houdt in dat je een vrachtwagen met drugs moet gaan stelen van de triads. Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Afrikanen,Chineze,Amerikanen en Balkan-gangs komen drin hopelijk Reageren
Capodaano Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Er is al lang bevestigd dat er iig een straatbende komt, de Italiaanse maffia, de Russische maffia en de Triads Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.