Jump to content

Gangs in GTA 4?


_niickk

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    8

  • Clowntje_93

    3

  • delidadas

    3

  • AXIO

    3

ik denk dat Leone family,triads,yakuza,colombian cartel,en de russian mafia gaan komen en een paar nieuwe gangs bv. grove street families,ballas,vagos en varrios los aztecas

zeker niet, heb je telang gta SA gespeeld ofzo?

nee nee,

ik denk,

een russische maffia

een chinese

een gang vol met negers

en mischien nog een paar kleine net zoals in SA maar daar weet ik nog niets van dus ik ga ook maar geen domme dingen zeggen ;)

greetz thagtaking :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf een gang met aziaten, een gang met Afro Amerikanen, een gang met oostblokkers zoals onze hoofdrolspeler en een gang met italianen..
ik hoop dat er ook gewoon gelovigen als gangs zijn: joden christen moslims enz.
Link to comment
Delen op andere websites

De triads gang komt terug. Dat is bevestigd geweest in de nieuwe previews.

Grtz GTAIVfreak

Mooi ze waren altijd erg beleefd en ook mijn favoriet. Zoals The Brasco al zei, het maakt ze onrealisticher als ze met AK's over straat lopen. Eigenlijk is dat met alle gangs zo, ze lopen allemaal met pistolen op zak. Als je dat in Amerika zou doen werd je al lang opgepakt. Maar de politie is zoizo al raar dat ze je pakken als je een kleine botsing met ze maakt en als je met wapens over straat loopt doen ze niks.

Link to comment
Delen op andere websites

De triads gang komt terug. Dat is bevestigd geweest in de nieuwe previews.

Grtz GTAIVfreak

In welke preview dan als ik vragen mag ?

Het is erg onwaarschijnlijk aangezien ze al bevestigd hebben dat er geen gangs in GTA IV zullen komen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet wel een beetje GTA blijven, is het niet te realistisch .. ga dan voor The Getaway..

Ik hoop nu dan ook dat je gewoon nog kan switchen tussen je wapens zonder moeilijkheden

te krijgen met ruimte tekort.. Het is en het blijft natuurlijk wel GTA

Het zou wel vet zijn als je bijv. een Dikke bazooka in de achterbak van je bak kan gooien, maar

toch hoop ik stiekem dat het verleden er nog wel een beetje in zit verwerkt.. Als je oorlog voert met de

overheid is het toch wel handig om even een Bazooka vanuit je binnenzak te toveren.

First God, then your mother and then your body as a gift

Bewerkt: door kiefer
Link to comment
Delen op andere websites

De triads gang komt terug. Dat is bevestigd geweest in de nieuwe previews.

Grtz GTAIVfreak

In welke preview dan als ik vragen mag ?

Het is erg onwaarschijnlijk aangezien ze al bevestigd hebben dat er geen gangs in GTA IV zullen komen. :7

In de nieuwe previews van op bv kikizo . Toont Rockstar 3 missies uit GTA IV. En 1 ervan houdt in dat je een vrachtwagen met drugs moet gaan stelen van de triads.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...