FCE Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 - traids ( chinezen) - Neger Amerikanen - Italiaanse Maffia - Rusische maffia - Oostblok iets ( Servie ofzo ) - Bikergang - Leone Family Reageren
delidadas Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik denk de Five families van New York city Gambino Familie,Genovese familie,lucchese familie enzov ,Afro amerikanen:Bloods en Crips ,Mexicaan maffia,Russian Maffia Reageren
Sprayboy Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Mensen. Jullie weten nu het antwoord al: in GTA IV komen de Italianen, Puerto Ricans, Russen, Jamaicanen, Chinese Triad en de Mafia. Hopelijk is het voor jullie nu Duidelijk. Laterz Reageren
DB10 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik hoop dat er een paar van de LC gangs terug komen, zoals de Leone Family vraag me namelijk af wat er met de gang is gebeurd nadat Salvatore was vermoord door Claude. Misschien dat Toni Cipirani nu de baas is of Joey Leone Ten minste dat vond ik leuk van San Andreas dat er weer verschillende oude GTA bekenden in terug kwamen. Zelf hoop ik ook dat Tommy Vercetti in IV terugkomt, maar ik verwacht dat dat niet gaat gebeuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.