Jump to content

eind april GTA IV-blad


Mister.X

Recommended Posts

coveredie0.jpg

Quickly on the heels of yesterday's trailer announcement, Game Informer magazine has announced a world exclusive GTA4 preview in their May issue. The may issue will be reaching subscribers next month, and we'll have the information up once we get it.

A few things to bear in mind. Game Informer was the same magazine that had a world exclusive preview of GTA San Andreas (our reporting), way back in June of 2004. That preview was 10 pages long and included a lot of new screenshots. We are expecting nothing less this time around

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    7

  • Typhoon

    4

  • Piet-Herr

    3

  • Rivel

    3

ja dit was al op een paar plaatsen van gtaforum gepost onderandere in het trailer onderzoek toppic

>>> Door Matiscus: Dat heb ik verwijderd omdat het compleet offtopic ging. Maar hier mag het wel blijven staan. Als het geen spam hok wordt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Lees eerst het 'GTA IV News' topic voordat je nieuws post, want al het nieuws staat daar zo snel mogelijk. Tevens is het aan te raden om de 'zoekfunctie' te gebruiken. En Rivel als je Typhoon zijn nieuws bericht leest is er geen vertaling nodig, maar mocht je er op staan? Dan wil ik dat wel doen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaat iemand die tekst vertalen. Of is hij in het nederlands wan tik kan geen engels

Rivel

sorry maar ik kan niet echt dit vertalen,, misschien dat iemand anders het wel kan

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat dus een blad speciaal voor GTAIV?

Dat is volgens mij nog nooit gebeurd.

Nee 'Gameformer' is gewoon een gameblad zoals bv power unlimited. Gamformer maakt er gewoon zo een grote reclame van omdat zei als eerste GTAIV mogen previewen, wat natuurlijk ook terecht is dat ze bijna alle aandacht aan GTAIV uitweiden, zo een spel komt niet veel uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat dus een blad speciaal voor GTAIV?

Dat is volgens mij nog nooit gebeurd.

Tuurlijk is dit niet een exclusief blad voor GTA IV. Zoals in het GTA IV News topic vermeld staat is Game Informer een blad dat sinds 1991 alle kanten van de games op de wereld brengt. Vier jaar geleden tijdens de GTA SA release mocht dit blad ook al de eerste zijn die een preview uit bracht. En dit wordt een tien pagina's lange special waarin veel dingen verklapt worden over dit spel. Het is natuurlijk een hele eer voor dat blad om het te doen, maar goed mensen het is denk ik verstandig dat een discussie over een nieuws item in het GTA IV News - Reactie topic geplaatst wordt, want anders wordt het hier erg onoverzichtelijk.

Vertaling van "Quickly on the heels of yesterday's trailer announcement, Game Informer magazine has announced a world exclusive GTA4 preview in their May issue. The may issue will be reaching subscribers next month, and we'll have the information up once we get it.

A few things to bear in mind. Game Informer was the same magazine that had a world exclusive preview of GTA San Andreas (our reporting), way back in June of 2004. That preview was 10 pages long and included a lot of new screenshots. We are expecting nothing less this time around":

"Snel nadat de trailer uitkwam kwam het magazine Game Informer met de aankondiging dat het met een wereld weide exclusieve GTA IV preview komt in haar Mei blad. Het mei blad ligt volgende week in de winkel en zal veel informatie over het spel geven.

Een paar dingen om te herinneren. Game Informer was het magazine dat ook een wereld weide exclusieve GTA preview had, maar dan voor GTA San Andreas in Juni 2004. Die preview was 10 pagina's lang en had veel informatie."

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het is niet speciaal voor GTA IV. De Gameinformer informeerd over alle soorten games. Alleen in may komt er een special van 10 pagina's over GTA IV. Dit deden ze met San Andreas ook, hun hebben de rechten om de eerste preview van GTA IV te schrijven, verwacht in die preview dus ook veel informatie en screens. Kijk hier eens voor meer informatie. Daar heb ik er een nieuwsbericht over geschreven ;)

EDIT: Je zult het na 3 posts wel begrijpen :D

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Gaaat iemand die tekst vertalen. Of is hij in het nederlands wan tik kan geen engels

Rivel

'Niet lang na de aankondiging van de trailer heeft Game Informer aangekondigd dat de exclusieve GTA IV preview in hun Mei uitgave te lezen is. Deze uitgave zal bij de geabboneerden de komende maand op de mat vallen, en we zullen info hebben wanneer we het blad binnen hebben.

Met een paar dingen moet rekening worden gehouden. Game Informer is het zelfde magazine dat de exlusieve preview voor GTA San Andreas, lang geleden in Juni 2004. Die preview was wel 10 pagina's lang en had een hele boel nieuwe screenshots. Dit jaar verwachten we niets minder dan dat.'

Niet letterlijk vertaald om het wat 'echter' te laten lijken maar de info is het zelfde....

Graag Gedaan :tu:

Kut: ik dacht dat je dit textje bedoelde :schater: waarschijnlijk bedoelde je die uit t blad, lol

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaat iemand die tekst vertalen. Of is hij in het nederlands wan tik kan geen engels

Rivel

Het lijkt me sterk dat iemand 10 pagina's gaat vertalen, maar ik denk wel dat de belangrijkste dingen zullen opgesomd worden door iemand.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...