Jump to content

eind april GTA IV-blad


Mister.X

Recommended Posts

Ik heb Game Informer wel eens in Nederland zien liggen, dus zo moeilijk moet het niet zijn om hem te krijgen. Waarschijnlijk is 'ie gewoon te koop bij de wat uitgebreidere tijdschriten/boekenwinkels.

The may issue will be reaching subscribers next month, and we'll have the information up once we get it.

Het mei blad ligt volgende week in de winkel en zal veel informatie over het spel geven.

Deze vertaling klopt niet. Hier staat:"Het mei-nummer zal volgende maand bij de abonnees aankomen en blablabla."

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    7

  • Typhoon

    4

  • Piet-Herr

    3

  • Rivel

    3

Is dat dus een blad speciaal voor GTAIV?

Dat is volgens mij nog nooit gebeurd.

"Snel nadat de trailer uitkwam kwam het magazine Game Informer met de aankondiging dat het met een wereld weide exclusieve GTA IV preview komt in haar Mei blad. Het mei blad ligt volgende week in de winkel en zal veel informatie over het spel geven.

Een paar dingen om te herinneren. Game Informer was het magazine dat ook een wereld weide exclusieve GTA preview had, maar dan voor GTA San Andreas in Juni 2004. Die preview was 10 pagina's lang en had veel informatie."

volgende maand, niet volgende week. Kijk maar in de originele tekst daar staat next month. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk kun je dat blad ook in NL kopen, ben wel nieuwschierig

Yep, ik denk dat iedereen dat wel zou willen. Gebeurt het niet? Dan zal je het moeten importeren. En sowieso wil Typhoon het overtypen met alle plezier dus hoeven we het niet allemaal te importeren!

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Ja en ik zou typhoon wel willen helpen als hij dat accepteert. Zoniet wil ik ook nog wel een groote samenvatting maken van het heele verhaal waar het over draait. Ik neem wel contact op of hij dat geen probleem vind. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk kun je dat blad ook in NL kopen, ben wel nieuwschierig

Yep, ik denk dat iedereen dat wel zou willen. Gebeurt het niet? Dan zal je het moeten importeren. En sowieso wil Typhoon het overtypen met alle plezier dus hoeven we het niet allemaal te importeren!

Ik had dit niet gelezen, anders had ik wel eerder antwoord gegeven. Het blad is helaas niet in Nederland te krijgen, omdat het een Amerikaansblad is. Je zou het eens kunnen proberen in een grote boeken zaak, maar in de normale winkels of supermarkten kom je hem zeker niet tegen.

De abbonees van het blad zullen hem eind april al in de brievenbus krijgen, de normale winkels krijgen hem een paar dagen later. Wanneer het blad er is zullen er heel erg snel scans op Internet verschijnen. Dezen zullen door mijn collega SummerBase of mijzelf in het GTA IV News topic geplaatst worden. Daarna gaan we ze ook vertalen voor jullie, dus voor de genen die niet Engels kunnen, wees niet getreurd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Yeuuuhh.. :dans:, mag ik ook een topic aanmaken wie dat het beste kan doen? Of is dit berichtje plaatsen al dodelijk?

Zijn daarover scans te vinden? Persoonlijk denk ik niet dat je dat zomaar op het internet zou zetten.. Maar dat je samenvattingen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat dus een blad speciaal voor GTAIV?

Dat is volgens mij nog nooit gebeurd.

Tuurlijk is dit niet een exclusief blad voor GTA IV. Zoals in het GTA IV News topic vermeld staat is Game Informer een blad dat sinds 1991 alle kanten van de games op de wereld brengt. Vier jaar geleden tijdens de GTA SA release mocht dit blad ook al de eerste zijn die een preview uit bracht. En dit wordt een tien pagina's lange special waarin veel dingen verklapt worden over dit spel. Het is natuurlijk een hele eer voor dat blad om het te doen, maar goed mensen het is denk ik verstandig dat een discussie over een nieuws item in het GTA IV News - Reactie topic geplaatst wordt, want anders wordt het hier erg onoverzichtelijk.

Vertaling van "Quickly on the heels of yesterday's trailer announcement, Game Informer magazine has announced a world exclusive GTA4 preview in their May issue. The may issue will be reaching subscribers next month, and we'll have the information up once we get it.

A few things to bear in mind. Game Informer was the same magazine that had a world exclusive preview of GTA San Andreas (our reporting), way back in June of 2004. That preview was 10 pages long and included a lot of new screenshots. We are expecting nothing less this time around":

"Snel nadat de trailer uitkwam kwam het magazine Game Informer met de aankondiging dat het met een wereld weide exclusieve GTA IV preview komt in haar Mei blad. Het mei blad ligt volgende week in de winkel en zal veel informatie over het spel geven.

Een paar dingen om te herinneren. Game Informer was het magazine dat ook een wereld weide exclusieve GTA preview had, maar dan voor GTA San Andreas in Juni 2004. Die preview was 10 pagina's lang en had veel informatie."

waar kan je de Game Informer kopen? ik wil GTA4 zo snel mogelijk in een blad zien, en aangezien dit de eerste is..

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk kun je dat blad ook in NL kopen, ben wel nieuwschierig

Yep, ik denk dat iedereen dat wel zou willen. Gebeurt het niet? Dan zal je het moeten importeren. En sowieso wil Typhoon het overtypen met alle plezier dus hoeven we het niet allemaal te importeren!

De abbonees van het blad zullen hem eind april al in de brievenbus krijgen, de normale winkels krijgen hem een paar dagen later. Wanneer het blad er is zullen er heel erg snel scans op Internet verschijnen. Dezen zullen door mijn collega SummerBase of mijzelf in het GTA IV News topic geplaatst worden. Daarna gaan we ze ook vertalen voor jullie, dus voor de genen die niet Engels kunnen, wees niet getreurd. :)

Is dat dus een blad speciaal voor GTAIV?

Dat is volgens mij nog nooit gebeurd.

"Snel nadat de trailer uitkwam kwam het magazine Game Informer met de aankondiging dat het met een wereld weide exclusieve GTA IV preview komt in haar Mei blad. Het mei blad ligt volgende week in de winkel en zal veel informatie over het spel geven.

Een paar dingen om te herinneren. Game Informer was het magazine dat ook een wereld weide exclusieve GTA preview had, maar dan voor GTA San Andreas in Juni 2004. Die preview was 10 pagina's lang en had veel informatie."

waar kan je de Game Informer kopen? ik wil GTA4 zo snel mogelijk in een blad zien, en aangezien dit de eerste is..

Je zult hem niet kunnen kopen omdat hij alleen in Amerika uitkomt.

Maar er zullen aardig snel Scans komen van het blad ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er was eens een winkel die wereldwijd verspreid is... De ISM(International S.... Magazines). In brugge(belgië) is er een en het tijdschrift komt daar de 27ste april binnen. Ik ga em dan voor mijn school halen om 8.00 uur :eten:

Ij kost 9 euro in de ISM... Zal ik es kijken of er in Nederland ook ISM's zijn?

Greetz...

Pieter

Link to comment
Delen op andere websites

Er was eens een winkel die wereldwijd verspreid is... De ISM(International S.... Magazines). In brugge(belgië) is er een en het tijdschrift komt daar de 27ste april binnen. Ik ga em dan voor mijn school halen om 8.00 uur :eten:

Ij kost 9 euro in de ISM... Zal ik es kijken of er in Nederland ook ISM's zijn?

Greetz...

Pieter

graag, als dat zou kunnen :D:eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Er was eens een winkel die wereldwijd verspreid is... De ISM(International S.... Magazines). In brugge(belgië) is er een en het tijdschrift komt daar de 27ste april binnen. Ik ga em dan voor mijn school halen om 8.00 uur :eten:

Ij kost 9 euro in de ISM... Zal ik es kijken of er in Nederland ook ISM's zijn?

Greetz...

Pieter

Dat is goed

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...