Jump to content

eind april GTA IV-blad


Mister.X

Recommended Posts

Zullen er nieuwe screens in staan of alleen die van de trailer?

ik hoop nieuwe!! :bier:

Het wordt een 10-pagina's lange wereldpreview, dus er zal een hele hoop nieuwe informatie in staan, zoals screens, speelervaringen en alles wat Rockstar er over heeft gezegd. Waarschijnlijk heeft Game Informer nu al lang en breed een speelsessie met GTA4 gehad, dus kunnen ze ons er straks alles over vertellen. Nu mogen ze er echter, vanzelfsprekend genoeg, nog niks over zeggen. Afwachten dus :)

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    7

  • Typhoon

    4

  • Piet-Herr

    3

  • Rivel

    3

Ik had eigenlijk meer gehoopt , op een nieuwe trailer ofzo iets maar dan een lange trailer. beeld zegt altijd meer dan wat tekst. maar dara is zeker niks over bekend ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eigenlijk meer gehoopt , op een nieuwe trailer ofzo iets maar dan een lange trailer. beeld zegt altijd meer dan wat tekst. maar dara is zeker niks over bekend ??

De 1e trailer is net uit, dus het zal wel even duren voor de volgende trailer uitkomt. Jammer genoeg is nog niet bekend wanneer, maar ik denk dat Rockstar weer zoiets gaat doen met een countdown of met geheimzinnige mailtjes. Verder is er nog niks over bekend.

Die preview zal trouwens niet alleen tekst bevatten, er zal natuurlijk veel informatie te vinden zijn over het spel (dus nieuwe features, personages etc). Maar naast de gewone tekst zullen er ook nog diverse screenshot geplaatst worden, en waarschijnlijk zullen dit nieuwe exclusieve screenshots zijn, dus niet van de trailer zelf.

Je kunt je hier voor de mailing list opgeven. Druk op 'Sign up for updates'

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eigenlijk meer gehoopt , op een nieuwe trailer ofzo iets maar dan een lange trailer. beeld zegt altijd meer dan wat tekst. maar dara is zeker niks over bekend ??

De 1e trailer is net uit, dus het zal wel even duren voor de volgende trailer uitkomt. Jammer genoeg is nog niet bekend wanneer, maar ik denk dat Rockstar weer zoiets gaat doen met een countdown of met geheimzinnige mailtjes. Verder is er nog niks over bekend.

Die preview zal trouwens niet alleen tekst bevatten, er zal natuurlijk veel informatie te vinden zijn over het spel (dus nieuwe features, personages etc). Maar naast de gewone tekst zullen er ook nog diverse screenshot geplaatst worden, en waarschijnlijk zullen dit nieuwe exclusieve screenshots zijn, dus niet van de trailer zelf.

Je kunt je hier voor de mailing list opgeven. Druk op 'Sign up for updates'

Ach ja , ik neem aan dat het direct op weer de site terecht komt of niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja , ik neem aan dat het direct op weer de site terecht komt of niet ?

Houd het GTA IV News topic of de Frontpage in de gaten. Wanneer de preview uit is zullen de scans gelijk op het forum verschijnen. SummerBase en ik gaan het artikel ook helemaal vertalen, zodat het voor iedereen begrijpbaar is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen er nieuwe screens in staan of alleen die van de trailer?

ik hoop nieuwe!! :bier:

Ik denk het wel! Of anders zullen de screens mss wel heel erg mooi zijn!

RIvel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar Game Informer en dit is het antwoord. Ik heb echter geen antwoord gekregen of 'ie ook los te koop is.

Dear Valued Customer, Thank you for contacting Game Informer.In response to your inquiry, we do offer the subscription to our international customers. It is $39.98 for 12 issues and $44.98 for 24 issues. If you wish to subscribe, you will need to call our customer service line, 800-883-8895, so we can take down your information. If youhave any other questions, feel free to respond to this email or call ourcustomer service line. Best regards,VerenisGame Informer Customer Support
Link to comment
Delen op andere websites

Zullen er nieuwe screens in staan of alleen die van de trailer?

ik hoop nieuwe!! :bier:

Nieuwe screens, neem ik aan, aangezien er op het blad 'World Exclusive Screens' staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...