Jump to content

Auto`s importeren?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mensen,

Wie weet dit.. Ik weet hoe je auto`s moet exporteren, ik had net de Patriot geëxporteerd. Ik kreeg daarna een melding dat ik nu ook 1 auto kon importeren (dus dan zou ik die moeten krijgen), maar ik weet niet precies hoe dat moet en in z`n werk gaat?

Ik heb op WikiGta gekeken, maar ik begrijp het nog niet echt.. :$

Wie wil het me kort uitleggen?

BVD!

GR

Lella

Bewerkt: door Bling
Dikgedrukte tekst veranderd naar normaal.
Geplaatst:

Het importeren van wagens is niet erg moeilijk. Je loopt gewoon naar het bord toe in Easter Basin (waar ook de auto's die je exporten kan opstaan), wanneer je er voor staat komt er een links een schermpje te staan, hier staan alle dagen van de week. Je kunt bepaalde auto's alleen op bepaalde dagen importeren. In het begin zul je alleen de Club, de Perennial en de Jester kunnen importeren, deze kunnen 2 keer per week worden geimporteerd. Wanneer je een auto hebt ge-export zal deze ook bij de import lijst komen te staan. Ook krijg je na het exporten van 5 en 10 voertuigen een speciaal voertuig om te importen:

Bord 1: bij 5 auto's krijg je een Monster, en bij 10 auto's krijg je een Windsor.

Bord 2: bij 5 auto's krijg je een Bandito, en bij 10 auto's krijg je een Turismo.

Bord 3: bij 5 auto's krijg je een Vortex, en bij 10 auto's krijg je een Bullet.

Dus hoe meer auto's je exporteerd, hoe meer auto's je kunt kopen. Het kopen gaat van zelf wel, na je het geldbedrag hebt betaald zal de auto op het schip komen te staan. Je kunt de auto nu van het schip afrijden (pas op voor beschadiging) of je kunt de auto met behulp van de kraan van het schip pakken.

Ik hoop dat je het nu snapt, als je meer vragen hebt hoor ik ze graag! :)

Geplaatst: (bewerkt)
Het importeren van wagens is niet erg moeilijk. Je loopt gewoon naar het bord toe in Easter Basin (waar ook de auto's die je exporten kan opstaan), wanneer je er voor staat komt er een links een schermpje te staan, hier staan alle dagen van de week. Je kunt bepaalde auto's alleen op bepaalde dagen importeren. In het begin zul je alleen de Club, de Perennial en de Jester kunnen importeren, deze kunnen 2 keer per week worden geimporteerd. Wanneer je een auto hebt ge-export zal deze ook bij de import lijst komen te staan. Ook krijg je na het exporten van 5 en 10 voertuigen een speciaal voertuig om te importen:

Bord 1: bij 5 auto's krijg je een Monster, en bij 10 auto's krijg je een Windsor.

Bord 2: bij 5 auto's krijg je een Bandito, en bij 10 auto's krijg je een Turismo.

Bord 3: bij 5 auto's krijg je een Vortex, en bij 10 auto's krijg je een Bullet.

Dus hoe meer auto's je exporteerd, hoe meer auto's je kunt kopen. Het kopen gaat van zelf wel, na je het geldbedrag hebt betaald zal de auto op het schip komen te staan. Je kunt de auto nu van het schip afrijden (pas op voor beschadiging) of je kunt de auto met behulp van de kraan van het schip pakken.

Ik hoop dat je het nu snapt, als je meer vragen hebt hoor ik ze graag! :)

Bedankt voor je uitgebreide uitleg!

Ik snap het nu, maar wat moet ik eigenlijk met een auto die ik heb ge-importeerd? Kan ik dat weer ergens verkopen, bij Wang cars ofzo?

Of is het gewoon voor mezelf?

Bewerkt: door Bling
Dikgedrukte tekst veranderd naar normaal.
Geplaatst:

Dat is alleen voor jezelf, door een auto te importeren hoef je die niet helemaal op te zoeken, een Windsor is redelijk moeilijk om te vinden, daardoor kun je hem makkelijk importeren voor een bepaald bedrag. Je kunt hem verder niet meer door verkopen, het is dus echt voor je zelf en niet om weer geld te verdienen ;)

Geplaatst:
Dat is alleen voor jezelf, door een auto te importeren hoef je die niet helemaal op te zoeken, een Windsor is redelijk moeilijk om te vinden, daardoor kun je hem makkelijk importeren voor een bepaald bedrag. Je kunt hem verder niet meer door verkopen, het is dus echt voor je zelf en niet om weer geld te verdienen ;)

Dus de auto`s die je importeert, kan je weer exporteren of begrijp ik het fout? :$

Moeten trouwens alle auto`s worden geimporteerd voor de 100%?

@ Bling; Waarom mogen mijn teksten niet vetgedrukt zijn?

>>> Door Bling: Daar is die functie niet voor bedoeld. Als je iets duidelijk wilt aangeven, kun je een bepaald woordje vet drukken. Je hele post vetdrukken vind ik wat nonchalant. <<<

Geplaatst:
Dus de auto`s die je importeert, kan je weer exporteren of begrijp ik het fout? :$

Je begrijpt het fout, de auto's die je exporteerd kun je zelf weer kopen (importeren). Dus nadat je een auto op het schip hebt gezet met behulp van de kraan zul je die auto ook kunnen importeren bij het bord.

Nee, auto's hoefen niet geimporteerd te worden. Dit is je eigen keus, je moet ze wel allemaal exporteren voor de 100%.

Snap je het? :)

Geplaatst:

Je begrijpt het fout, de auto's die je exporteerd kun je zelf weer kopen (importeren). Dus nadat je een auto op het schip hebt gezet met behulp van de kraan zul je die auto ook kunnen importeren bij het bord.

Nee, auto's hoefen niet geimporteerd te worden. Dit is je eigen keus, je moet ze wel allemaal exporteren voor de 100%.

Snap je het? :)

Ik snap het.. Alle geexporteerde auto`s komen uiteindelijk op dat lijstje van auto`s die je kunt kopen, te staan..

Importeren is dus eigenlijk nutteloos..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...