Puma Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Hey ik heb wéér een nieuwe sig (ik heb zo ongeveer om de 2 dagen een andere sig..) maar deze zal ik een tijdje gaan blijven gebruiken.. Ik heb deze keer voor een cartoon-achtige sig (en avatar) gekozen, met een cartoonfont en een vliegende "rabbid" uit de game "Rayman: Raving Rabbids", inderdaad ja, die met die hyperactieve konijntjes. Rates'N'comments a.u.b. !! PWC, Grtz Puma. Bewerkt: 31 maart 2007 door Puma Reageren
Rivel Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Vind hem wel wat hebben BG en render pasen ook goed samen maar die bloem links niet sorry! Die past er niet echt bij! 8/10 Rivel Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Leuk gedaan, maar de render is te pixelig. Verder ziet de background etc er prima uit. 6/10, de render verpest het helaas, en ik weet dat je beter kan... Better next time Reageren
Dynamic Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik vind je sig opzich wel mooi, En zoals je zei is 't cartoonachtig. Alleen vind ik de render vreselijk. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 schaamteloze BUMP ik vind dat cartoony wel leuk gedaan het thema is ook wel grappig. heelaas is de render wat blokkerig en zou je de streep die het konijntje achterlaat wel een beetje kunnen inblenden want die vind ik een beetje te sterk naar voren komen rate: 7,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.