Phantom Agony Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik zit vast bij die missie dat je met een motor in dat grote vliegtuig moet rijden voordat hij opstijgt.ik kom wel in het vliegtuig.en als ik dan al die mensen die daar lopen vermoord heb gebeurt er niks.je moet alleen wel een parashuut paken maar dan begrijp ik er niks meer van want als ik dan achter uit dat vliegtuig spring is die missie afgelopen. wie kan mij helpen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Jump erin, sla de mensen neer, plant een bom pakketje(verander van wapens) en jump eruit :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Je moet voordat je eruit springt een plakbom (weet de naam niet meer) achterlaten in het vliegtuig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phantom Agony Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) bedankt,zal het zo proberen maakt het eigelijk nog uit waar je hem plaatst? Bewerkt: 28 november 2004 door Phantom Agony Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 plaats het helemaal achterin, bij die soort van bommen. dan weet je zeker dat het vliegtuig ontplofd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Heet een SACHTEL Gewoon tegen een container plaatsen, eruit jumpen en tot ontploffing brengen (misschien moet de webmaster ook aan dit persoon de zoekoptie uitleggen ?? ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Heet een SACHTELGewoon tegen een container plaatsen, eruit jumpen en tot ontploffing brengen (misschien moet de webmaster ook aan dit persoon de zoekoptie uitleggen ?? ) In 75% van m'n psts leg ik ondertussen geloof ik uit waar de zoekfunctie zit, maar of het zin heeft... de zoekfunctie geeft antwoord op veel van uw vragen! Het is ongelooflijk hoe veel hij weet, er gaat een wereld voor uw open! En het beste van alles is: hij is gratis te gebruiken, ja u hoort het goed, GRATIS! Wat een uitvinding! (zou het zo werken? :-) ) SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts