Jump to content

Just Cause zijmissies

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op dit moment ben ik in Just Cause erg veel van die zijmissies aan het spelen, maar het valt me op dat als je bij dezelfde persoon je missies gaat halen je steeds opnieuw dezelfde missies krijgt. Is er dus bij elk uitroepteken op de kaart een oneindig aantal missies of "voltooi" je ook opdrachtgevers?

BTW ik heb Just Cause op de Xbox 360.

Edit: Nog een vraagje: kun je het landingsgestel van vliegtuigen intrekken, en zo ja, hoe?

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Geplaatst:

Als het goed is heb je per uitroepteken 10 zijmissies. Het is wel jammer dat je zoveel zijmissies hebt, waarbij je telkens hetzelfde moet doen! Opdrachtgevers voltooi je niet echt. Je hebt een stuk of 14(?) hoofdmissies. Daarbij heb je ook de zijmissies. En ook Capture the flag, daar moet je gebieden veroveren. Het enigste leuke aan zijmissies vind ik dat je er punten bij krijgt. Daarmee krijg je later weer savehuizen. :D

Op de 2e vraag heb ik helaas geen antwoord. Ik heb Just Cause er niet meer opstaan, dus ik kan het niet voor je nakijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...