Jump to content

de sharks

dynastus

Recommended Posts

waarom willen de sharks me zo snel afmaken ik doe ze nooit wat behalfe hun auto's kapot knallen wat ik 3 keer heb gedaan

Je geeft zelf al antwoord op je vraag: "behalve hun auto's kapot knallen wat ik 3 keer heb gedaan." Tja, die Sharks zijn nogal nijdig dus vallen ze je graag aan als je ze een beetje in de weg staat. Laat ze gewoon even met rust, en de kalmte zal weer terugkeren. Maar je bent nog lang niet van ze af, want je moet nog al hun Empire-sites overnemen en dat nemen de leden van de Sharks dus absoluut niet in dank af, dat snap je. :puh:

Delen op andere websites

Ik hebt ook erg ruzie met de Sharks. Weten jullie wat paar goeie tips er over hoe ik ze makkelijk terug kan pakken , dan hoor ik het graag. Laterz :bier::cya::?

Uiteindelijk krijg je steeds meer met ze te maken naarmate het spel verdergaat. Om te beginnen kan je proberen al hun Empire sites af te pakken, en dan proberen de rust te pakken. Ze zullen je zeker wel aanvallen, maar als je dit gewoon toelaat dan stoppen ze. Het enige wat daaraan vast zit is dat de health van je Empire building lager zal zijn. Los hiervan krijg je in de storyline nog een paar akkefietjes met ze, en daarna vergaan ze langzamerhand. Probeer ze in ieder geval niet uit te lokken, en verover al hun Empire sites zo snel mogelijk. Veel succes!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...