bruindebeer1 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Beste iedereen Ik weet niet hoe je met de dos bestandjes een server kan maken kan iemand mij uitleggen desnoods met screens hoe je een server kan maken . Weet iemand ook hoe je vliegtuigen kan zetten op het vliegveld ( grote ) want bij bijna elke server zijn het super kleine . Alvast Bedankt EDIT : Hoe kan je een screenshot geven ?? Bewerkt: 1 april 2007 door bruindebeer1 Reageren
Gast Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Beste iedereen Ik weet niet hoe je met de dos bestandjes een server kan maken kan iemand mij uitleggen desnoods met screens hoe je een server kan maken . Weet iemand ook hoe je vliegtuigen kan zetten op het vliegveld ( grote ) want bij bijna elke server zijn het super kleine . Alvast Bedankt EDIT : Hoe kan je een screenshot geven ?? voor een server met vliegtuigen zoek bij mode naar flight en de auto's en vliegtuigen enzo save je met / save dan ga je naar je gta sa folder en zoek je daar savedpositions ofzo open dat en daar heb je de plaats + een screen neem je met f8 of f9 dan gaan de screens ook ik je gta folder voor meer info stuur me eens een pb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.