Jump to content

Straffen !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik zou het wel mooi vinden als je in GTA IV verschillende straffen kan krijgen .. na het plegen van een misdaad !

Bijvoorbeeld :

Auto diefstal : $100 Boete ! + wapens kwijt

Zomaar schieten op iemand of iemand slaan : $300 Boete ! + wapens kwijt

Iemand vermoorden ! $500 Boete ! + wapens kwijt

En telkens als je een moord meer pleegt dat er dan bijvoorbeeld $50 bijkomt bij de boete ..

Dus na 10 moorden $750 Boete ! + wapens kwijt

Maar deze boete's krijg je dan alleen als je gepakt wordt !

:bier:

Nu zullen sommigen mensen zich afvragen een boete voor iemand vermoorden ... dat is onrealistisch .. zoals iemand hieronder al zij .. maar nog onrealitisher is als dat je iemand vermoordt dat je dan 20 jaar vast zit ;)

dus jaa .. dan lijkt mij een boete nog wel een goede oplossing :)

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, opzich leuk verzonnen, maar best onrealistisch.

iemand vermoorden en een boete? nee dat kan niet maar lijkt me wel lachen.

of dat je een taakstraf krijgt ofzo dat je de straat moet vegen hahaha

leuk verzonnen, maar het originele "Busted!" is nog steeds het beste.

toch lijkt het me ook leuk als je een boete krijgt voor een kleine overtreding, en dat die gekke Rus dan de politie gaat uitkafferen ofzo haha ja leuk man.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet leuk.

Voor het minste een boete? Nee!

Gewoon geen boete (of $100), en als je opgepakt wordt wapens kwijt.

Zelfs dit vind ik nog irritant, want dan moet je weer wapens kopen!

Dus nee!

Link to comment
Delen op andere websites

Liever heb ik het net als in GTA VCS. Als je doodgaat of opgepakt wordt kun je je wapens terugkopen.

En straffen? Het is GTA, ze moeten het niet gaan aanpassen.

Gratz

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Liever heb ik het net als in GTA VCS. Als je doodgaat of opgepakt wordt kun je je wapens terugkopen.

En straffen? Het is GTA, ze moeten het niet gaan aanpassen.

Gratz

Boris H.

Met jou ben ik het eens.Het blijft Gta.Of altijd de zelfde straf van 100 euro of geen.En die wapens moet je ook terug kunnen kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Liever heb ik het net als in GTA VCS. Als je doodgaat of opgepakt wordt kun je je wapens terugkopen.

En straffen? Het is GTA, ze moeten het niet gaan aanpassen.

Gratz

Boris H.

Met jou ben ik het eens.Het blijft Gta.Of altijd de zelfde straf van 100 euro of geen.En die wapens moet je ook terug kunnen kopen

Leuk idee, maar het gaat zeker wel vervelen als je een 10.000 hoge boete hebt en steeds opnieuw je wapens gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze dit gaan doen. Ik heb liever gewoon busted. Het zal fijn zijn als je net als VCS je wapens bij het ziekenhuis of politiebureau kan terug kopen. Het zou ook handig zijn als je dan niet alleen je health terug krijg, maar ook je armor. Ik vind het zelf irritant om telkens naar Ammunition of vindplaats te gaan om je armor terug te krijgen. Het is onrealistisch maar wel handig!

Link to comment
Delen op andere websites

jaa straffen lijkt me leuk, wapens kwijt zowiezo, en dan die boetes is ook wel leuk bijv. $200,- als je iemand slaat(als ze je pakken) en als het erger wordt iemand vaker slaan (mishandelen eigenlijk dus :bonk:) dan gewoon in de jail gegooid worden dat je bij je savehuis opgewacht wordt.

dat is best frustrerend lijkt me als je net van plan was om even die heartstopper burger te eten bij Burger Shot ofniet:bonk: en bijv. auto's weghalen dat je die zou kunnen verkopen aan een heler, maar dan niet voor 100,000 $ maar bijv. voor maar 500 $ keep it real toch :schater:

Dat is een prima idee van de poster

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is toch juist zo leuk omdat het onrealistisch is. Dat moeten ze zo houden, gta is juist mooi om de humor en dergelijke, en al die onrealistische eigenschappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet leuk.

Voor het minste een boete? Nee!

Gewoon geen boete (of $100), en als je opgepakt wordt wapens kwijt.

Zelfs dit vind ik nog irritant, want dan moet je weer wapens kopen!

Dus nee!

GTA is toch juist zo leuk omdat het onrealistisch is. Dat moeten ze zo houden, gta is juist mooi om de humor en dergelijke, en al die onrealistische eigenschappen.

En dat terwijl ik altijd dacht dat dat R* games doel was. Het realistisch maken van GTA, vandaar nu die perfecte lichteffecten, we zijn het er natuurlijk allemaal overeen dat GTA geen fantasy of science fiction game is.

----

Boetes lijkt me wel een goed idee, een alternatieve optie voor moord kan zijn dat je een clip van 10 sec ziet waarin de speler in de cel zit/ligt, zodat men weet dat hij daar bijv een aantal maanden heeft gelegen.

Je wapens ben je zowiezo kwijt als je word opgepakt, dat was in alle GTA´s al zo.

@_niickk

Ligt eraan, in de trailer zegt hij "het leven dood mensen, verkoopt mensen, misschien/hopelijk zijn de dingen anders hier". Wat zich misschien richt op het feit dat GTA IV niet meer zo geweldadig is. Mafia is niet alleen moorden.

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, straffen, wat valt erover te zeggen, ikzelf ben er geen voorstander van. Ik zit er niet op te wachten straks 1000 dollar of zo te moeten opbrengen na het stelen van een auto, ik hoop dat R* mij daarin begrijpt :).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...