Jump to content

Straffen !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Straffen slaat nergens op.

Je mag wel met een Rocket Launcher, Shotgun, Ak47 op straat lopen.

En als je iemand slaat krijg je gelijk politie achter je aan. Dus ik vind straffen helemaal niet nodig.

@Bradley.

Minder geweldadig.. Je loopt toch al gouw in Gta met een shotgun over straat.

Misschien zijn de missie's minder geweldadig, maar als je geen missies aan het spelen bent, kan je het zo geweldadig maken zoals jij het wilt.

Iedereen overhoop knallen .

Overrijden etc.

Bewerkt: door Vinewood
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet leuk.

Voor het minste een boete? Nee!

Gewoon geen boete (of $100), en als je opgepakt wordt wapens kwijt.

Zelfs dit vind ik nog irritant, want dan moet je weer wapens kopen!

Dus nee!

GTA is toch juist zo leuk omdat het onrealistisch is. Dat moeten ze zo houden, gta is juist mooi om de humor en dergelijke, en al die onrealistische eigenschappen.

En dat terwijl ik altijd dacht dat dat R* games doel was. Het realistisch maken van GTA, vandaar nu die perfecte lichteffecten, we zijn het er natuurlijk allemaal overeen dat GTA geen fantasy of science fiction game is.

----

Boetes lijkt me wel een goed idee, een alternatieve optie voor moord kan zijn dat je een clip van 10 sec ziet waarin de speler in de cel zit/ligt, zodat men weet dat hij daar bijv een aantal maanden heeft gelegen.

Je wapens ben je zowiezo kwijt als je word opgepakt, dat was in alle GTA´s al zo.

@_niickk

Ligt eraan, in de trailer zegt hij "het leven dood mensen, verkoopt mensen, misschien/hopelijk zijn de dingen anders hier". Wat zich misschien richt op het feit dat GTA IV niet meer zo geweldadig is. Mafia is niet alleen moorden.

Laten we het hopen

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is toch juist zo leuk omdat het onrealistisch is. Dat moeten ze zo houden, gta is juist mooi om de humor en dergelijke, en al die onrealistische eigenschappen.

Inderdaad, zoals een woordvoerder van R* zei: "GTA is niet realistisch bedoelt en zal dit ook nooit helemaal zijn."

Link to comment
Delen op andere websites

NEEN.

Klinkt saai.

Ben je je geld meteen kwijt.

Maar ik zou het wel tof vinden moest je als je opgepakt was wel in de cel terug komen.

En dat je dan moest proberen ontsnappen.COOL

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit geen goed idee. Maar het is wel leuk als je een bounty krijgt op je hoofd, en dat je dan met een hogere bounty meer word gerespecteerd en bv voor sommige missies een minimum bounty nodig hebt om te mogen starten. Maar verder geen last van hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Of ze moeten twee versies van GTA uitgeven: GTA 4 Simulation en GTA 4 Arcade. Bij Arcade kun je raggen en bij simulation moet je je precies aan de regeltjes houden en kun je hoge boetes verwachten :$

Link to comment
Delen op andere websites

Of ze moeten twee versies van GTA uitgeven: GTA 4 Simulation en GTA 4 Arcade. Bij Arcade kun je raggen en bij simulation moet je je precies aan de regeltjes houden en kun je hoge boetes verwachten :$

Dat zou Rockstar nooit doen. Daar zijn ze veel te lui voor! :puh:

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, straffen, wat valt erover te zeggen, ikzelf ben er geen voorstander van. Ik zit er niet op te wachten straks 1000 dollar of zo te moeten opbrengen na het stelen van een auto, ik hoop dat R* mij daarin begrijpt :).

Ik denk dat het de gameplay toch wel wat afneemt. Tenzij je de realisme bar uitzet.Dat je kan kiezen of je het zo min of veel mogelijk realistisch maakt zoals je zelf wil.Al denk ik dat Rockstar het bij het oude laat.

Link to comment
Delen op andere websites

gta mag volgens mij best wel wat realistischer zoals je netjes houden aan het verkeer :puh:

Komaan, zeg! Je rijdt door rood en meteen al politie, nee hoor!

Ik vind dit geen goed idee. Maar het is wel leuk als je een bounty krijgt op je hoofd, en dat je dan met een hogere bounty meer word gerespecteerd en bv voor sommige missies een minimum bounty nodig hebt om te mogen starten. Maar verder geen last van hebt

Ik vind dat je dan meer het Need For Speed: Most Wanted sfeertje krijgt, wat totaal niet in een GTA wereld past.

Link to comment
Delen op andere websites

gta mag volgens mij best wel wat realistischer zoals je netjes houden aan het verkeer :puh:

Komaan, zeg! Je rijdt door rood en meteen al politie, nee hoor!

Ik vind dit geen goed idee. Maar het is wel leuk als je een bounty krijgt op je hoofd, en dat je dan met een hogere bounty meer word gerespecteerd en bv voor sommige missies een minimum bounty nodig hebt om te mogen starten. Maar verder geen last van hebt

Ik vind dat je dan meer het Need For Speed: Most Wanted sfeertje krijgt, wat totaal niet in een GTA wereld past.

klopt, maar de op de trailer lijken de cars ook heel veel op Need for speed : most wanted

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoeld maar niet echt haalbaar denk ik als ze al empire state building etc. perfect moeten namaken...

Kzag iets gelijknamig op TV bij het spel Testdrive Unlimited waar je mss je idee vandaan haalt...

Driver die met auto 1 politieauto ramt en enkele borden en verkeerslichten raakt....ze rijden hem klem en hij krijgt mooi rekening met subtotalen gepresenteerd...1 auto repareren...3 verkeersborden vervangen...etc..totaal 64 000 $ boete...kvraag me af of je er mee zal kunnen lachen na half de stad gesloopt te hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...