Jump to content

Wanneer gooit R* de site open?


Certified Gangsta

Recommended Posts

Goededag mensjes...

ik zit met smart te wachten tot R* de site update met info + screens...

kunnen de experts mij vertellen wanneer dit waarschijnlijk gaat gebeuren?

als ik het goed herinner, hebben ze voor GTA:SA de site al opengegooit bij release vd 1e trailer. bij VCS zelfs vóór de trailer uitkwam, toch?

het moet iig niet lang meer duren... en het zal vast wel komen na GameInformer die issue met de GTA4 preview heeft uitgebracht, toch?

Greetz, Brian. (CG)

Link to comment
Delen op andere websites

Goededag mensjes...

ik zit met smart te wachten tot R* de site update met info + screens...

kunnen de experts mij vertellen wanneer dit waarschijnlijk gaat gebeuren?

als ik het goed herinner, hebben ze voor GTA:SA de site al opengegooit bij release vd 1e trailer. bij VCS zelfs vóór de trailer uitkwam, toch?

het moet iig niet lang meer duren... en het zal vast wel komen na GameInformer die issue met de GTA4 preview heeft uitgebracht, toch?

Greetz, Brian. (CG)

Natuurlijk is dit zelfs voor onze "Experts" een raadsel. Vergeet niet dat het nog ongeveer een half jaar duurt voor de release van GTA4. Je zult het voorlopig nog even moeten doen met de beelden die we uit de trailer kunnen halen.

Maar zoals je al gemerkt hebt komt GameInformer met een groot artikel van GTA4, met waarschijnlijk wat informatie. Dit is dan ook het enige wat er de komende tijd zal worden verspreid.

Verder is het dus rustig afwachten...

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Juist, ik weet wel dat niemand nog weet wanneer de site open gaat, maar ik opende dit topic met de gedachte om met z'n alle te speculeren en dan tot een redelijke conclusie te komen, en dan met name vergelijken hoe R* dit eerder deed met vorige games. en hoe snel andere gamedevelopers beginnen met info verspreiden en sites op te bouwen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...