Jump to content

Geluid weg

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu al 1 week het probleem, Me geluid is weg.

Ik hoor geen geluid meer uit de boksen komen, Nee het ligt niet aan mijn boksen, Ik heb al met oordopje's en andere boksen geprobeert. Maar er komt geen geluid uit.

Wel krijgen alle Boksen gewoon stroom ( Door het lichtje wat ik zie branden )

Volume staat ook gewoon aan. En ik heb ook niet iets aangepast in de BIOS.

Dus wat is het Probleem? Simpele instelling veranderen? Of een nieuwe geluidskaart?

Maar ik heb een onboard geluidskaart, Dus hopelijk niet het moederbord vervangen.

Geplaatst:

Misschien is dit een hele domme vraag, maar voor de zekerheid vraag ik em toch maar:P Heb je niet toevallig nog oordopjes ergens in je computer geplugd zitten? Dit had ik ook een keer, probeer eens je geluid op zn ALLERhardst te zetten (je boxjes) en dan helemaal stil zijn, kijken of je niet ergens zacht een geluidje hoort :)

-Awi

Geplaatst:
Misschien is dit een hele domme vraag, maar voor de zekerheid vraag ik em toch maar:P Heb je niet toevallig nog oordopjes ergens in je computer geplugd zitten? Dit had ik ook een keer, probeer eens je geluid op zn ALLERhardst te zetten (je boxjes) en dan helemaal stil zijn, kijken of je niet ergens zacht een geluidje hoort :)

-Awi

Nope.

Alleen de boksen zitten aangesloten.

Geen oordopje's ofzo.

Geplaatst:

Ga eens naar start --> configuratiescherm --> geluiden en audioapparaten --> en daar ff kijken of niks op dempen staat ofzo....

Geplaatst:
Ga eens naar start --> configuratiescherm --> geluiden en audioapparaten --> en daar ff kijken of niks op dempen staat ofzo....

@Hoofdpost.

Volume staat gewoon aan, Er staat niks op dempen.

Geplaatst: (bewerkt)

Vreemd probleem, maar ik heb het vaker gezien :puh:

Klik eens met de rechtermuisknop op Deze Computer en dan op Beheren. Nu ga je naar apparaatbeheer.

Kijk of er in de lijst ergens een geel rondje met een uitroeptekentje staat. Zo ja? Is het je geluidskaart? Dubbelklik er dan op.

Dan zal er vast staan dat het apparaat óf niet goed werkt, óf dat de drivers niet goed zijn geïnstaleerd.

Is het het 1e geval, loop dan naar de 1e de beste computerzaak en haal voor 10 euro een geluidskaartje. Druk deze in je pc, en je hebt weer geluid (na het installeren van de drivers)

Is het optie 2? Klik dan op Stuurprogramma Bijwerken. Pak de CD (als die erbij zit) en douw hem in je pc. Laat de computer zoeken naar een driver op die CD. Heb je geen cd, dan moet je even de driver van je geluidskaart opzoeken op Driverguide (wel even een account aanmaken)

Is het nog niet opgelost? (het mag natuurlijk ook gelijk als je niet in de drivers wilt kloten) Voeg me ff toe aan msn, dan probereren we Hulp op Afstand

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

Dat zou inderdaad ook kunnen xD

Het mot in die GROENE.

Ik vind het wel aardig dom als je het in het verkeerde gat douwt...

Geplaatst:

Dom ben ik, Alleen zo dom ook weer niet :sigaar:

Schno009 heeft net op mijn pc gekeken, Alles van Windows stond goed.

Dus dat word een nieuwe geluidskaart halen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

IK heb dat ook!

IK heb een oude pc en geen geluid, niets :(

Er is iets met je geluidskaart!

Heb je misschien een oude pc of breng het naar een computerwinkel, fdaar gaan ze je gerust helpen.

Info van me vader. HIj heeft a 10x geprobeerd en nog geen enkel geluidje, ik ga me pc niet naar een computerwinkel brengen want ik krijg toch een nieuwe pc.

Edit: te laat!!ER STAAT ER AL VANBOVEN OP

Bewerkt: door sevaboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...