Jump to content

is er iets extra's als je de missies heb uitgespeeld alle missies?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vraag me af ik heb san andreas helemaal uitgespeeld maar ik weet eigelijk niet of je wat extra's kan krijgen

wie me kan helpen graag

alvast bedankt :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Geplaatst:
ik vraag me af ik heb san andreas helemaal uitgespeeld maar ik weet eigelijk niet of je wat extra's kan krijgen

wie me kan helpen graag

Als je alleen de 'normale' missies hebt uitgespeeld, krijg je niets. Heb je hem volledig, dus 100% uitgespeeld dan krijg je wel een beloning. Zo spawnt er onder de brug in Grove St. een Rhino, en op het dak van Sweet zijn huis een Hydra. Naast dit zullen de kogels oneindig worden, schiet je er één af dan komt hij er gewoon weer bij.

Geplaatst:

wie me kan helpen graag

Als je alleen de 'normale' missies hebt uitgespeeld, krijg je niets. Heb je hem volledig, dus 100% uitgespeeld dan krijg je wel een beloning. Zo spawnt er onder de brug in Grove St. een Rhino, en op het dak van Sweet zijn huis een Hydra. Naast dit zullen de kogels oneindig worden, schiet je er één af dan komt hij er gewoon weer bij.

wow, cool. Maar met die kogels. Is dat dan een effect dat je krijgt met de (voor PC) fullclip cheat (oneindig kogels, nooit herladen). Of het effect dat je krijgt met GTA n00bmode (oneindig veel kogels, wel heralden)?

Geplaatst:

Ja, die cheat bestaat! Op deze pagina staan alle cheats! De derde is de cheat voor oneindig kogels! Maar als je het doet met cheats is er natuurlijk niet veel meer aan! Anders heb je echt echt verdient als je de 100% hebt, met een cheat niet! Maar dat is je eigen mening!

Rivel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...