Jump to content

[Pokemon Emerald] Waar vind ik Hm07?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waar kun je de HM07 in Pokemon Emerald vinden?Ik heb de eerste 8 behalve HM07 :duh:

>>> Door Joriz: Wel handig om de volgende keer in de onderwerp titel er even bij te zetten over welk spel dit eigenlijk gaat. Anders leest nieamdn dit topic<<<

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Google is your friend. ^_^ Met de zoekopdracht 'HM 07 in Pokemon Emerald' vond ik gelijk al 'deze' pagina, waar onderstaande ook staat...

V: Waar krijg ik HM 07?

A: In de Ice Path naast Mahogany City en Route 44.

Geplaatst: (bewerkt)
Hij vraagt wel Emerald, niet gold/silver.

KIjk op animewolken.nl zoals samshine zei.

Op die site staat er dat die HM te krijgen is in de cave of origin. Maar dat is enkel zo in Ruby & Sapphire.

In Emerald verkrijg je het op een andere manier. Je krijgt het van Wallace nadat je Kyogre en Groudon gekalmeerd hebt door Rayquaza (die je hebt opgezocht in de Sky Pillar) op ze af te sturen. Dat krijg je te zien in een tussenfilmpje. Dit alles gebeurt net voordat je de 8ste en laatste gym opzoekt en de gymleader kan uitdagen.

Op http://www.gamefaqs.com kan je een paar walkthroughs vinden met meer informatie. Het is wel in het Engels...

Bewerkt: door Dizzee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...