Jump to content

Saints Row

Saints Row  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Wat moet ik doen

• Gelijk kopen.Een top spel!!
      10
    • Ja is wel leuk
      4
    • Ik zou het niet doen
      4
    • Wat heb je aan dat domme spel.Niet kopen
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb het spel niet maar het lijkt me wel heel erg leuk. als ik jou was zou ik het nog niet kopen en wachten op gtaIV. als je niet kan wachten dan moet je het kopen :bonk:

ps. ik heb niet gestemt omdat ik het spel niet heb

Geplaatst:

Hey Gino,

Ik begrijp dat je Saints Row wilt kopen, waarschijnlijk na aanleiding van de fake GTA4 trailers die gedeeltelijk uit dit spel gehaald zijn. Het ziet er inderdaad wel goed uit, maar ik zou eerst wat informatie gaan zoeken via internet.

Zo hier een paar sites:

Saints Row Informatie.

Saints Row.com

Power Unlimited.nl

Xboxworld.nl

Trailers & Reviews

IGN.com

Gammo.nl

Beoordelingen Saints Row

Bol.com

Inside Gamer.nl (zie reacties, scroll naar onder)

Zoekfunctie Gtaforum

Gtaforum --> Search "Saint Row"

Veel succes met je keuze :bier:

mvg,

Pennywise The Clown

Geplaatst:

ik vind Saints row nog steeds een leuke spel ondanks al de problemen van de Xbox 360 van me blijf ik hem reuzeleuk te vinden

Geplaatst:

Ik ga niet stemmen, want dat vind ik onzin. Het geeft toch veel meer vertrouwen in een goeie aankoop als dat soort punten (goed) beargumenteerd worden?

Het spel Saints Row scoort op vele reviews erg goed. Ook in OWN is hij besproken, wel 'hier'. Ik was erg positef over de game, maar toen had ik zelf de volledige versie nog niet gespeelt. Nu bezit ik deze zelf en moet ik zeggen dat ik me ongeveer 45/50 uur heb vermaakt met deze game. Maar dan moet ik daarbij zeggen dat ik niet zo houd van zij missies, de in Saints Row genaamde 'activities'. Dit zijn simpele opdrachten die je moet vervullen en zo steeds een level kan stijgen waarin het ook steeds moeielijker word.

Insidegamer heeft 'hier' nog een erg duidelijke review geplaatst. Dus.. Saints Row is gewoon een topspel, dus als je een zoethoudertje zoekt tot GTA IV in de winkels licht is het gewoon een must-have. :)

Dit had je trouwens ook 'hier' kunnen vragen. ;)

Geplaatst:

Ik heb hem. En vind hem niet zo leuk. Ik vind Call of Duty 2 , Call of Duty 3 , en The Godfather beter en leuker. Er zit niet echt een verhaal aan vast. Een echt doel zit er ook niet aan vast alleen geld en respect verdienen voor gangs. In Call of Duty 2 en in Call of Duty 3 zit het hele verhaal van de tweede wereldoorlog in. Bij The Godfather zit een prachtig verhaal aan vast met de mafia van New York. Als ik jou was zou ik hem niet kopen. Maar voor een ander spel gaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Beste '' gino99 '' Saints Row is best gaaf game naar mijn mening en wat ik van anderen hoor en gezien heb lijkt het me ook wel een gaaf game dus ik zou hem wel kopen blijft een leuke spel !

Bewerkt: door Muay Thai

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...