-eend- Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 de titel zegt t al , rate mijn sig. hij is wel makkelijk , maar dan hoeft ie niet meteen stom te zijn >>> Door RonaldVC: Signature even toegevoegd in de post.<<< Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Inderdaad eenvoudig, veel kun je er niet aan raten. Dan maar meteen door naar de tekst. Speciaal vind ik hem niet, 'deze eend bijt'. Tja, Deze clown bijt ook --> 5/10 Niet speciaal genoeg.. Better next time Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 - punten: - je ziet nog zwarte stukjes aan de bovenkant - rechterkant is dikker dan linkerkant - hij is makkelijk en toch zie je nog veel fouten + punten - kan ik gewoon niet geven aan deze "signature" cijfer: ik vind hem geen cijfer waard, en als ik er 1 zou moeten geven is het een 3 voor de moeite Reageren
BigM Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Een cijfer betekend niet hoe hij er zozeer uit ziet. Maar ook voor de moeite die je ervoor hebt gedaan. Zelfs met dit kon je meer doen. Ik heb alleen er geen tips voor omdat ik die style nooit doe. Voor de moeite en zachte look een 4. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ik ben het eens met wat de rest zegt. Alleen als klein dingetje had ik die text wat meer in het midde gezet, dat ziet er wat echter uit. en probeer hem nog eens uitteknipen want dat is ook niet helemaal recht gedaan. het zijn maar tips je hoeft ze niet te volgen natuurlijk Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Ik ben het echt volledig mee eens . Het is gewoon een kader met een zin erop. Er zijn geen positieve dingen aan deze 'sig' 1.5/10 Greetings Syfes Bewerkt: 2 april 2007 door Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Grappig idee! Uitwerking kan beter! Probeer te beginnen met een hoofdletter! Hij is idd. wel wat simpel maar ik zienog niet snel iemand dit verzinnen! Leuk concept dus! Probeer hem mss in het midden te zetten! Dat staat beter! Met deze tags dus: [center][img=Je link naar je sig.][/center] Nu geef ik hem een 6/10! Rivel Bewerkt: 4 april 2007 door Rivel Reageren
Mirrrr Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Toen ik jouw sig zag hem ik echt 10 minuten gelachen. Ik vond hem echt heel grappig. Dat heb ik niet vaak bij een sig. Misschien vinden de meeste dat hij niet speciaal genoeg is enzo. Maar ik vind hem juist wel speciaal, juist omdat hij anders dan anders is. Ik geef je een 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.