Jump to content

wat doe ik verkeerd als ik security failure krijg als ik wil spelen?

Recommended Posts

Geplaatst:

wat doe ik verkeerd als ik security failure krijg als ik wil spelen?

want script en alles klopt maar als ik wil spelen dan komt er een error met de naam "security failure"

Geplaatst:

Welkom op het forum, ischa. Iets meer informatie over je probleem zou handig zijn... Heeft je script en map wel wel gewerkt? Zo ja, sinds wanneer krijg je de error en zo nee, werkt het wel als je alle overbodige commando's en zones uit je script en map haalt?

Geplaatst:

ik had wat gedelted uit men script maar dat maakte niks uit want et waren maar generator

en daarna ging ik et compilen en gaan spelen maar toen kreeg ik dat security failure.

maar ik had net ff scritpt aan gepast en nieuwe dingen in gestopt maar toen deed ie het wel:s

beetje vaag allemaal ...

• 2 weken later...
Geplaatst:
ik had wat gedelted uit men script maar dat maakte niks uit want et waren maar generator

en daarna ging ik et compilen en gaan spelen maar toen kreeg ik dat security failure.

maar ik had net ff scritpt aan gepast en nieuwe dingen in gestopt maar toen deed ie het wel:s

beetje vaag allemaal ...

GTA2 is een heel onstabiel spel, de kleinste aanpassingen kunnen niet alleen het spel maar vaak ook zelfs je computer laten crashen, zeker als je met XP werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...