Jump to content

Drive By


Koos Vercetti

Recommended Posts

Hey Koos Vercetti,

Als je een 'Drive By' wilt doen, dan moet je dit doen:

PC: Voor naar links te kijken druk je op Q of 1 op je numpad.

Voor naar rechts te kijken druk je op E of 2 op je numpad. (Het kan ook anders zijn, indien je het hebt aangepast.)

PS2: Voor naar links te kijken doe je L2.

Voor naar rechts te kijken doe je R2.

Dus kijk naar links of naar rechts, en schiet dan, als je op een motor zit, dan kan je ook gewoon rechtdoor schieten. Op PC schiet je met Linkermuisknop, linker control of 0 op je numpad. En op de PS2 schiet je met het cirkeltje.

Ik ga niet helemaal uitleggen hoe je een savegame hier moet uploaden op het forum, want dat heef SummerBase al is gedaan:

Hoe pak je een .rar uit?

1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'.

2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand.

3) Sleep dan de savegame (GTAVCsf1.b) naar het bureaublad.

4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme!

Hoe zet je een Savegame in het spel Vice City?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op.

2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C).

3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA Vice City User Files'.

4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V)

5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'.

6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

gewoon een standaard ding?

4/10

Bij een Drive-By voer je een aanval uit terwijl je in een voertuig zit. Dit kan een auto zijn, een fiets, een moter en zelfs een luchtvoertuigen, In zo'n geval zou het dan Fly-By heten. Je rijd dus in een voertuig, en schiet vervolgens vanuit het voertuig op een bepaald doel. Dit kan een groepje zijn, een persoon, of zelfs een huis of een auto.

In het geval dat jij zelf een drive by moet uitvoeren, zorg je er dus voor dat je een éénhands machinegeweer hebt. bijvoorbeeld een Tec-9 of een UZI. Je rijd voorbij een vijand/meerdere vijanden, of een ander doel, en je schiet vanuit je wagen op het doel. Dit doe je door op E of Q te drukken en vervolgens te schieten met ctrl.

Voor meer info -->

Drive by Wikipedia (Engels)

Drive By (San Andreas) WikiGTA

Savegames kun je vinden in de map Mijn Documenten - User Files - Nu zie je een bestandje zoals deze - (Vice City) GTAVCsf1.b (San Andreas) GTASAsf1.b

Je kunt er een aanvragen door ze "Hier" te plaatsen met de vraag of iemand deze missie voor je zou willen spelen.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb,

Mvg, Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

dat van de Drive-By snap ik nu :bier:

Maar ik geloof dat ik winRAR heb maar hoe moet ik dit openen?

Een bestand met WinRar openen gaat normaliter automatisch. Zo niet, klik je op het bestand met je rechtermuisknop, en vervolgens op "Openen Met". Nu kies je in de lijst WinRar uit.

Vervolgens kun je de hierboven uitgelegde stappen van Gtafreak/Summerbase uitvoeren.

Mvg,

Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Koos Vercetti,

Als je een 'Drive By' wilt doen, dan moet je dit doen:

PC: Voor naar links te kijken druk je op Q of 1 op je numpad.

Voor naar rechts te kijken druk je op E of 2 op je numpad. (Het kan ook anders zijn, indien je het hebt aangepast.)

PS2: Voor naar links te kijken doe je L2.

Voor naar rechts te kijken doe je R2.

Dus kijk naar links of naar rechts, en schiet dan, als je op een motor zit, dan kan je ook gewoon rechtdoor schieten. Op PC schiet je met Linkermuisknop, linker control of 0 op je numpad. En op de PS2 schiet je met het cirkeltje.

Ik ga niet helemaal uitleggen hoe je een savegame hier moet uploaden op het forum, want dat heef SummerBase al is gedaan:

Hoe pak je een .rar uit?

1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'.

2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand.

3) Sleep dan de savegame (GTAVCsf1.b) naar het bureaublad.

4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme!

Hoe zet je een Savegame in het spel Vice City?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op.

2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C).

3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA Vice City User Files'.

4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V)

5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'.

6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen

Zoals De "Slimme" Mensen Hier Zeggen Drive-By's Kun Je Door R2 Of L2 Te Drukken,Op De Motor Moet Je Gewoon Vooruit kijken en op het bolletje drukken(PS2) In De OPvolger Van GTA:Vice City, Gta:San Andreas Kun Je Met een 2-speler modus drive-by's doen.Voor De Pc Weet Ik Er Niets Van!

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...