hetwesteraam Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik probeer gta op media center te installeren maar krijg deze fout: Eerst wilde hij wel in installeren (2 maanden terug) maar nu niet meer. Reageren
-eend- Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik zie niet wat de fout is , want t is bijna onleesbaar. Zou je het kunnen vertalen? Reageren
hetwesteraam Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Hij geeft geen standaard map aan & hij doet net of hij installeert alleen er word niks geïnstalleerd. Dus er staat Total installation files: 0kb beetje weinig Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Ik denk niet dat Windows XP Media Center het probleem is, want hier in huis staan twee Media Center PC's waarop GTA: San Andreas geïnstalleerd is. Op het onderste plaatje is trouwens in het vak Destination Folder niets ingevuld. Klik op Browse ... en vul dan het pad in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Edit: Het wil ook wel eens helpen, als je alle andere toepassingen (internet!) afsluit. Bewerkt: 1 april 2007 door Big Boss Reageren
hetwesteraam Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Het klopt inderdaad dat het vak Destination Folder leeg is dat was ook al toen de installtie begon. Hij installeert gewoon alleen de Destination Folder blijft leeg Hij slaat de hele boel in C:\WINDOWS op dat heb ik nog nooit meegemaakt Ik heb de normale map van gta gekozen maar hij installeert nog in C:\WINDOWS..... Vreemd Bewerkt: 1 april 2007 door hetwesteraam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.