Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Gears Of War

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150

Render: Gears of War

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering : tot morgen

Hier is de mijne al

:post-38663-1175426846.jpg

Greetings Syfes

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Bump !

Sorry maar nu mag iedereen tegen mij battle want ik ben wanhopig

Greetings Syfes

Ik wil wel.

Carl johnson het is al een dag voorbij ben je nu klaar met je sig .

Greetings Syfes

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Sorry voor de 2de bump.

Carl Johnson reageert niet dus vraag ik voor een andere deelnemer ,alstublief een beginneling

Greetings Syfes

Ja rustig,

ik kon gisteravond mn werkje niet afmaken omdat mn PC crashte...

En daarna moest ik weer een render zoeken...

En toen moest ik HW maken...

Dus ik ga weer aan mijn signature werken. 0_0

Edit:indemaakz0rscopy.jpg

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Ik vind ze allebei niet echt geslaagd, maar ik vind de kleuren, achtergrond en tekst van .Syfes net iets beter dan die van Carl Johnson, daarom gaat mijn stem naar .Syfes.

Geplaatst:

ik vind ze ook allebei niet goed

.Syfes

Zeer simpele sig je hebt een render gezocht twee lijnen erop getrokken en een paar figuurtjes opgezet en je naam er op geschreven en voor de rest niets.

Carl johnson2

Jou sig is ook simpel maar, jij hebt veel meer moeite gedaan en daarom vind ik hem iets beter.

Mijn stem gaat naar: Carl Johnson2

Ps: Als ik jullie beide een stem mocht geven zou ik dat doen, maar dat mag niet !

Geplaatst:

Zoals hierboven, Een battle van laag niveau. Syfes heeft er wat figuurtjes op geplakt, geen blending, en een tekstje. Eveneens geen blending bij CJ2 en ook deze is eenvoudig met een tekst.

Als ik aan moet komen op het enige duidelijke verschil in deze sigs, is het de tekst. Syfes heeft een goede kleur uitgekozen, maar geen mooi lettertype. Ook CJ2 heeft geen mooie tekst uitgekozen, en krijgt hier zelfs een puntje minder mee. Vandaar dat ik tog moet gaan voor syfes, en dit niet omdat deze sig mooier is. Maar omdat hier net wat meer mee is gedaan.

Maar jullie kunnen allebij beter!

Vote = Syfes

Geplaatst:

Laat ik dan maar ook even stemmen :).

Ik begin met de uitdager;

Syfes: Ik vind je sig niet heel mooi. Je hebt je achtergrond veels te veel geblurd. Je kon je render nog veel meer inblenden want daar is bijna niets aangedaan. Dan de brushes. Ik vind de brushes afschuwlijk. Ze vloeken echt met de render. Een vette shooter als GoW, moet je toch geen sterretjes en rondjes bij doen? Daar moet je splatter bij doen!

Over de border, ik vind de border niet mooi. Ik zou als ik jou was gewoon een simpele border met een simpel zwarte 1 pxl stroke. Dat past altijd mooi. Maar dit vind ik niet mooi, ook omdat hij een gedeelte in de sig is.

Je text vind ik ook niet zo mooi. Ik zou als ik jou was de text wat meer veschuilen of in een hoekje zetten, want als je naar je sig kijkt, valt de text bijna meteen op ;).

Carl Johnson2: Je hebt je achtergrond goed gemaakt. Goed gebrushd. Grunge past wel bij GoW. Je hebt de render ge-motionblurd, is ook wel mooi, maar misschien iets minder. Aan de linker kant is het een beetje leeg, je kon misschien nog daar C4D doen ofzo. Ik zie dat je het al een beetje hebt gevuld met text, maar het is toch nog een beetje leeg. De text Are You Afraid Of The Dark heb je goed erin gezet, ik vind het ook een goede slogan. Alleen de text Carl Johnson_2 vind ik er niet zo goed ingezet. Het font past namelijk niet echt bij GoW...

Over de border heb ik niets te zeggen, die vind ik gewoon mooi...

Ik vind het voor mezelf overduidelijk, ik stem op Carl Johnson2! ;)

Geplaatst:

CJ2: Ik vind je sig. opzich wel mooi, BG past goed... Maar de kleuren in je font vind ik echt nie tpassen!

Syfes: Mooie sig. BG en render passen goed samen! Niets op aan te merken!

CJ 2: Was je font(kleur) beter geweest dan had jij de stem gehad, maar nu gaat mijn stem naar Syfes! Sorry!

Geplaatst:

Winnaar .Syfes +1 punt voor jou. Verliezer Carl_Johnson2 -1 punt, helaas volgende keer beter. :)

Closed en ranking updated. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...