Basje Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Geplaatst: 14 maart 2004 Typ hier een relaxt moment. mzzl Reageren
Basje Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Ik vond het relaxt dat ik met een taxi gewoon kij snel kon rijden. Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 toen ik met een banshee een 3 dubbele salto maakte ergens in portland Reageren
flo Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 ik vind't relax om met een opgevoerde dodo eindelijk normaal te kunnen vliegen. Reageren
Basje Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 ik vind't relax om met een opgevoerde dodo eindelijk normaal te kunnen vliegen. Hoe doe je dat "vliegen met een auto" Reageren
Le Freak Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 ik vind't relax om met een opgevoerde dodo eindelijk normaal te kunnen vliegen. Hoe doe je dat "vliegen met een auto" Een dodo is geen auto, maar een klein vliegtuigje! Je vind hem op Francis International Airport, op verschillende plekken.. Op gtagames.nl kun je screenshots vinden van GTA3 met ook screens van de dodo ertussen, dan weet je waar je naar moet zoeken Reageren
gameking Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 :ph34r: ik vind het relaxd om peds die me aanrijden (dankzij mezelf)uit hun auto te schieten Reageren
gameking Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 :ph34r: en als er 2 gang autos naast elkaar staan en er dan 1 te pikken zodat die ander probeert me te killen. gameking :ph34r: Reageren
8-Ball Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 Ik vind het relaxt als ik een politie auto steel waar een politieman in zit! eerst zit de deur op slot dus ik stap in in de passagierzijde. dan steel ik hem en de politieagent heeft niks! Reageren
Le Freak Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 Ik vind het relax om samen met bijv. een aantal Yakuza's een hele hoop Cartel Members en Yardies neer te halen!! Dit doe ik meestal op het kruispunt Fort Staunton - Newport, daar zijn veel gang-fights.. :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 Ik vind het ook relax als gangs gevechten houden waar ik in mee doe! B) Reageren
Basje Geplaatst: 25 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 ik vind't relax om met een opgevoerde dodo eindelijk normaal te kunnen vliegen. Hoe doe je dat "vliegen met een auto" Een dodo is geen auto, maar een klein vliegtuigje! Je vind hem op Francis International Airport, op verschillende plekken.. Op gtagames.nl kun je screenshots vinden van GTA3 met ook screens van de dodo ertussen, dan weet je waar je naar moet zoeken O sorry dat wist ik niet ik dacht dat het een auto was. Reageren
gameking Geplaatst: 26 maart 2004 Rapport Geplaatst: 26 maart 2004 :lol: ergens bij de treinstation in the redlight district zijn veel diablos en veel mafias.ik help die mafiagasten ook aaltijd mee. Reageren
Le Freak Geplaatst: 26 maart 2004 Rapport Geplaatst: 26 maart 2004 :lol: ergens bij de treinstation in the redlight district zijn veel diablos en veel mafias.ik help die mafiagasten ook aaltijd mee. Haha, ik heb ruzie met de Diablos EN de Mafia.. Ik hou het daar geen minuut uit zonder codes! Reageren
Le Freak Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Kijk, dit vind ik nou echt relax..! Samen met mijn Yakuza-maten alle Colombian Cartel members uitroeien, whahaha.. Soms komt er ook nog een Yardie tussen! Ik ben altijd op dit kruispunt te vinden, hier is het altijd Gang-fights.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.