Juhroen Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 ik vind het relaxed als hoeren in mijn auto zitten Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Geplaatst: 27 april 2004 Ik vind het echt relax als ik in ghosttown ben: wow ik zak altijd daar door de grond heen hoe doe je dat??? Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Geplaatst: 27 april 2004 (bewerkt) Ik vind het echt relax als ik in ghosttown ben: wow ik zak altijd daar door de grond heen hoe doe je dat??? Dat is een mod, dat kan je downloaden op http://www.gtaxclusive.tk/ Links onderin staat GTA3 downloads! Edit: er staat dat er een brug is maar dat is nie zo! Je moet de Intercity Highway hebben! Bewerkt: 28 april 2004 door 8-Ball Reageren
djbob Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 In ghosttown hebje geengrond, alleen een paar muurtjes omdat er scenes zijn opgenomen en je er eiglijk niet hoort te zijn. Of bedoelen jullie iets anders :ph34r: Reageren
8-Ball Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Het is een mod, alleen de grond is echt bij die mod, voor de rest is alles nep, muren, auto's, containers, enzovoort! Reageren
Arjen Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Je bedoelt dus dat je zo door de muren heen kan lopen? Reageren
8-Ball Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Xamber,Apr 28 2004, 06:14 PM] Je bedoelt dus dat je zo door de muren heen kan lopen? Ja, bij die mod heb je alleen een grond, voor de rest niks, alles is nep! Reageren
Basje Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 ik vind't relax om met een opgevoerde dodo eindelijk normaal te kunnen vliegen. Hoe doe je dat "vliegen met een auto" Een dodo is geen auto, maar een klein vliegtuigje! Je vind hem op Francis International Airport, op verschillende plekken.. Op gtagames.nl kun je screenshots vinden van GTA3 met ook screens van de dodo ertussen, dan weet je waar je naar moet zoeken ow hahaha bedankt man. hahahhaha dodo Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 toen ik voor het eerste vloog met de dodo Reageren
matt Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 ik vin het relaxt om op het kruispunt te vechten :lol: :lol: Reageren
Majus Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 (bewerkt) Vindt het relaxt om diablos afteknallen Bewerkt: 10 oktober 2004 door Majus Reageren
boegeroep Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 vind het relax om met de flamethrower 25 triads te killen btw een trio in een politiewagen is ook nog chill Reageren
Tim14 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Ik vind het relax als ik lang mijn pis heb ingehouden en dan het heerlijk laat lopen :lol: De laatste tijd in gta 3 voer ik veel auto's op, ik heb de Banshee 400 gemaakt :lol: relax als er politie's achter je aan zitten Reageren
munitions Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 de gang fights zijn de beste lkkr met de mafia op andere gasten knallen of gezellig de politie beschieten met de mafia(als de politie op jou vuurt en de mafia raakt krijg je dat feest) wat ik ook gaaf vond was een achter volging in de rijke buurt echt iets van 7 politie auto's volgde mij en toen schoot er een tank de weg op die de meeste liet exploderen ik kon er nog maar net omheen Reageren
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Is het in alle GTA's al zo dat als je tegen een tank aanrijdt dat je auto meteen ontploft. In GTA2, GTA3 en in Vice City heb ik het nu al ontdekt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.