Jump to content

Heb je relaxte verhalen..

Recommended Posts

Geplaatst:
ik vind het relaxed als hoeren in mijn auto zitten :puh:

Ja dat vind ik ook wel leuk ;)

Dat vond me pa ook toen die gta 3 kreeg Whaha

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 8-Ball

12

• Basje

9

• Le Freak

8

• Tim14

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind het relax als je met een sanchez de heuvels over vliegt en daarna bergafwaarts ga door al die bomen en huizen op z'n hardst. :D

Geplaatst:

Ja inderdaad uit gta 3

Ik zet het niet voor niks in het forum Gta 3 :puh:

Dus ik weet niet meer wat logies nadenken is. :puh::puh:

Bas

Geplaatst:
Is het in alle GTA's al zo dat als je tegen een tank aanrijdt dat je auto meteen ontploft. In GTA2, GTA3 en in Vice City heb ik het nu al ontdekt.

Ja dat is altijd zo geweest en zal waarschijnlijk niet meer veranderen :)

Geplaatst:

Dat als je met een tank rijd en dat tegen een auto rijd en die ontploft is al vanaf gta 2 volgens mij.

Dus niks nieuws

Geplaatst:
Dat als je met een tank rijd en dat tegen een auto rijd en die ontploft is al vanaf gta 2 volgens mij.

Dus niks nieuws

klopt niet bij gta 2 kun je ook over outo's rijden :D

Geplaatst:

yoow ik heb echt een superrelaxed moment gehad. k was met die dodo aan het vliegen en vloog inmiddels boven portland. toen zag ik een pleintje tussen een aantal hoge gebouwen waar je normaal niet kon komen. ik dacht laat k daar es kijken. toen ik daar eenmaal was en k stapte uit zag ik een enorm groot bord met "you were not supposed to be able to get here you know" da was echt ne relaxte easter egg :lol:

• 2 weken later...
Geplaatst:

lolz ik vin ut wel relaxed als ik ff een auto jat waar een politie man bij is en ik um dan net op slot doe (trainer) probeert die politie agent um maar open te doen en lukt ut um niet :puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb pas een héle poos in een gejatte stinger rondgereden, 3 sterren politie achter je aan, op het goede moment GESUNDHEIT intypen, en telkens nét ontsnappen, bijv. door de trappen van het stadion te gebruiken, nét door een blokkade heen rijden totdat :(

• 3 weken later...
Geplaatst:

wat ook relaxt is is gwoon een hele poos stunten met een PCJ-600 en van allerlei nieuwe stuntplekken ontdekken :D:puh:

Geplaatst:
wat ook relaxt is is gwoon een hele poos stunten met een PCJ-600 en van allerlei nieuwe stuntplekken ontdekken :D:puh:

Heb jij een motor in GTA3? :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...