aashique1 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Weten mensen misschien codes voor de gta2 op de gameboy of vette dingen Reageren
DenTheMen Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 wendy is d8 ik iets ik weet niet cker! B) B) B) Reageren
aashique1 Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2004 De codes zijn goed voor de gemeboy thx Reageren
DenTheMen Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Hier nog een lijstje met codes: Wendy - Alle levels Full - Oneindige kogels Doe je naam ZIFF - Bonus Multiplier Dit is alles wat ik voor je kon vinden Reageren
aashique1 Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2004 thx oudje weet je waar tanks in gta 2 zijn Reageren
DenTheMen Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 er zit een tank in level 2 helemaal links ergens Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik raad cheaten af, ik zou gewoon slim spelen Is meer voor je geld... Reageren
Otis B Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 er zit een tank in level 2 helemaal links ergens In het redneck-gebied zit de tank in level 2 En de tanks in level 1 zitten langs een 4-baans weg (meer kan ik ook niet uitleggen anders zou het alleen maar onduidelijker worden), en helemaal in het zuid-oost-oosten (waar ook nog zo'n autosloop is.) Reageren
Baffie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 MAUW Ik heb GTA2 ook een poosje gehad, in level 2 en 3 zou ik niet weten waar een tank zit, maar degene in level 1 kan ik nog aardig goed omschrijven. Ga vanaf het beginpunt als je de level begint naar het zuiden, stap daar in de auto die klaarstaat, ga de weg op naar het oosten, daar netzolang door blijven rijden tot je tegen een stapel dozen aanrij, ga daar netzolang langs tot je op een gegeven moment een soort binnenplaats oprij, daar naar het westen ergens in een steegje staat een Tank te wachten, als je erin stapt krijg je eerst een Kill Frenzly, maar als die eenmaal afgelopen is heb je de tank zelf, de kogels die je tijdens de Kill Frenzly afschiet worden er later ook afgetrokken, als je niet één keer schiet tijdens de Kill Frenzly heb je erna 20 kogels voor de tank. Zo denk ik wel genoeg info, in level 3 kun je er trouwens toch niet genoeg lol mee hebben omdat er dan andere tanken staan die jou kapuuuut schieten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.