freakyflyt Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) heey, ik heb een probleem bij het spelen van het spel, zie screentje. ik weet niet waar het aan ligt en hoop dat een van jullie het weet. ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen 1024 mb ram, grafische kaart weet ik niet en windows xp professional Bewerkt: 1 april 2007 door freakyflyt Reageren
max96 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Waarschijnlijk moet je je videokaartdriver updaten, of je videokaart is te oud. Reageren
spoeky Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Hier heb ik ook last van gehad! Om dit op te lossen moet je de videokaart updaten. Dan gaat dit weg. Maar bij mij liep door de update telkens de computer vast! Als die opgestart was, ging het weer uit! Later is ook de prossessor doorgebrand. Daardoor heb ik ook geen PC meer op m'n kamer. Dit zou bij mij zijn gekomen, omdat er te weinig koelingen in zaten. Door de update kon de pc het niet meer aan. Maar dit hoeft niet bij jou te zijn! Probeer eerst de videokaart te updaten. Loopt hij net zoals bij mij vast? Gooi dan gelijk de update er weer af! Dan zit er niks anders om een andere videokaart te kopen! Veel succes verder nog! Reageren
freakyflyt Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) ok bedankt. weet iemand hoe je precies een videokaart moet updaten?? mijn videokaart is: NVidia GeForce FX 5200 Bewerkt: 1 april 2007 door freakyflyt Reageren
ikt Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ok bedankt.weet iemand hoe je precies een videokaart moet updaten?? mijn videokaart is: NVidia GeForce FX 5200 Ga naar www.nvidia.com Ga naar de drivers. Klik aan wat voor een videokaart je hebt en op welk besturingssysteem je zit. Download de driver en installaar die. Je zult je computer een keer moeten her-opstarten. Dan ben je klaar en kun je spelen! Reageren
max96 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 succes ermee, want je videokaart kan het wel aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.