Jump to content

Liberty City of New York?


_niickk

Recommended Posts

De eerste Trailer van GTA SA was ook alleen in Los Santos!

Hoe weten jullie zo zeker dat het wel Libery City is? goed de Liberty City van GTA 3 leek verdacht veel op New York maar omdat we in de trailer een gebouw zagen met Liberteen erop, dat kan eventueel ook een jongeren tijdschrift zijn he je weet het maar nooit, mischien heet deze stad wel werkelijk New York en ligt er ook een landschap omheen met natuurlijk de zee en platteland en dorpjes zullen er heus wel te vinden zijn denk ik.

Verder hoop ik wel dat je ook weer kunt zwemmen en foto's kunt maken met een camera dat was wel een leuk extraatje, en natuurlijk dat je gang members kunt recruteren(als je een Gang hebt)Ik hoop trouwens wel dat het niet zo overdreven wordt met bijv. in San Andreas die brandweerr missies dat als je die doet dat je dan tegen vuur bestendig bent, je moet natuurlijk wel een keer dood kunnen gaan he.Ook zou het wel heel leuk zijn als je bijv. ergens midden in de stad een auto opblaast met omstanders eromheen dat dat dan op de radio komt of op een TV in je savehuis?

Of dat je wordt opgepakt door de popo's in je huis?

Bewerkt: door _niickk
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste Trailer van GTA SA was ook alleen in Los Santos!

Hoe weten jullie zo zeker dat het wel Libery City is? goed de Liberty City van GTA 3 leek verdacht veel op New York maar omdat we in de trailer een gebouw zagen met Liberteen erop, dat kan eventueel ook een jongeren tijdschrift zijn he je weet het maar nooit, mischien heet deze stad wel werkelijk New York en ligt er ook een landschap omheen met natuurlijk de zee en platteland en dorpjes zullen er heus wel te vinden zijn denk ik.

Verder hoop ik wel dat je ook weer kunt zwemmen en foto's kunt maken met een camera dat was wel een leuk extraatje, en natuurlijk dat je gang members kunt recruteren(als je een Gang hebt)Ik hoop trouwens wel dat het niet zo overdreven wordt met bijv. in San Andreas die brandweerr missies dat als je die doet dat je dan tegen vuur bestendig bent, je moet natuurlijk wel een keer dood kunnen gaan he.Ook zou het wel heel leuk zijn als je bijv. ergens midden in de stad een auto opblaast met omstanders eromheen dat dat dan op de radio komt of op een TV in je savehuis?

Of dat je wordt opgepakt door de popo's in je huis?

niemand weet het zeker (buiten rockstar) maar veel weist er op dat het Liberty City noemt

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt naar de shot van de boot in de trailer, zal je zien dat er Liberty City op staat. Dit lijkt me een duidelijke verwijzing. (Ik upload wel even een foto.)

Ik hoop dat er meerdere steden in zitten en dat je weer naar het platteland kan gaan, zoals in SA. Het lijkt me ook wel tof als je terug naar Los Santos enz. kunt gaan.

Ik vermoed wel dat er meerdere steden in gaan zitten, aangezien Rockstar downloadable content heeft bevestigt voor de PS 3 en Xbox 360.

EDIT: Hier zijn enkele foto's van de trailer van elementen die naar LC verwijzen:

gta4trailer_001_0001.jpg

Op die politie auto staat LCPD, dat staat voor Liberty City Police Department.

gta4trailer_001_0002.jpg

Op die boot staat onder "Platybus" Liberty City.

Bewerkt: door infurno
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het ongeveer even groot wordt als SA maar ik ben bang dat ie iets kleiner wordt. Ow en ik weet vrij zeker dat het wel Liberty City gaat heten. Het schip kan natuurlijk uit LC komen dus due wil niets zeggen. Idd ook het tijdschrift Liberteen hoeft niet te betekenen dat het in LC is. Maar! er staat op de politiewagens LCPD en het zou niet logisch zijn als het dan in een andere stad is. Ook is er ergens een winkel te zien waar I (hartjes symbool) Liberty City staat. Ook is er nog een regionale krant genaamd de Liberty Tree die ook al in GTA III zat en dus denk ik al met al dat we redelijk zeker vast kunnen stellen dat het hier toch echt LC betreft. Het kan natuurlijk zijn dat dit het deel van de stad is wat in GTA III achter die tunnels lag waar je niet doorheen kon omdat ze waren afgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City of New York?

Omdat de discussie of de stad van GTA IV nu Liberty City of New York is in verschillende topics veel stof doet opwaaien, heb ik een aantal posts afgesplitst naar een eigen topic, zodat de discussie centraal kan blijven.

In mijn mening is het overduidelijk dat het wederom om Liberty City gaat, en beslist niet New York. Ik weet dat dit de eerste maal is dat Rockstar zo de nadruk legt op echt bestaande gebouwen (inclusief het Vrijheidsbeeld, het ultieme icoon van New York), maar dit is in mijn ogen niet meer dan een voortgang van de opgaande lijn van persiflages in GTA. GTA San Andreas bevat al een opmerkelijk hoger aantal persiflages dan zijn voorgangers.

De stad van GTA IV is overduidelijk niet het Liberty City dat we kennen, maar dit is niet zo vreemd. Zoals al vaker gezegd, is er een grote kans dat GTA IV niet aansluit op het GTA III era, net zoals GTA III niet aansloot op de eerste GTA. Liberty City in GTA III leek eveneens op geen enkele manier op Liberty City in Grand Theft Auto.

In de trailer zijn tevens enkele aanwijzigingen dat het om Liberty City gaat te vinden, zoals die ook al in posts hierboven zijn genoemd. Die kunnen allemaal op andere wijzes worden verklaard zodat New York toch een mogelijkheid blijft, maar bij één aanwijzing kan dat niet:

Op de politiewagen die langsrijdt staat duidelijk LCPD, en geen NYPD. In New York rijden geen politewagens van het Liberty City Police Department, geloof me.

Alhoewel de naam Liberty City nergens vaststaat (Op de initialen L C na), wijst alles die kant op. Ja, dat betekent dat Liberty City voor de zoveelste maal gebruikt wordt (wat naar mijn vermoeden de reden is dat veel mensen nukkig op New York blijven hopen), maar het zal sowieso niet het Liberty City zijn dat we kennen. Een beetje vertrouwen in Rockstar mag ondertussen best, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt naar de shot van de boot in de trailer, zal je zien dat er Liberty City op staat. Dit lijkt me een duidelijke verwijzing. (Ik upload wel even een foto.)[...]

gta4trailer_001_0002.jpg

Op die boot staat onder "Platybus" Liberty City.

Oke dat wel, maar het kan ook zijn dat die boot UIT liberty komt ,en dat je in de game zelf vanuit New York terug kan gaan naar liberty dat zou wel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City of New York?

Omdat de discussie of de stad van GTA IV nu Liberty City of New York is in verschillende topics veel stof doet opwaaien, heb ik een aantal posts afgesplitst naar een eigen topic, zodat de discussie centraal kan blijven.

In mijn mening is het overduidelijk dat het wederom om Liberty City gaat, en beslist niet New York. Ik weet dat dit de eerste maal is dat Rockstar zo de nadruk legt op echt bestaande gebouwen (inclusief het Vrijheidsbeeld, het ultieme icoon van New York), maar dit is in mijn ogen niet meer dan een voortgang van de opgaande lijn van persiflages in GTA. GTA San Andreas bevat al een opmerkelijk hoger aantal persiflages dan zijn voorgangers.

De stad van GTA IV is overduidelijk niet het Liberty City dat we kennen, maar dit is niet zo vreemd. Zoals al vaker gezegd, is er een grote kans dat GTA IV niet aansluit op het GTA III era, net zoals GTA III niet aansloot op de eerste GTA. Liberty City in GTA III leek eveneens op geen enkele manier op Liberty City in Grand Theft Auto.

In de trailer zijn tevens enkele aanwijzigingen dat het om Liberty City gaat te vinden, zoals die ook al in posts hierboven zijn genoemd. Die kunnen allemaal op andere wijzes worden verklaard zodat New York toch een mogelijkheid blijft, maar bij één aanwijzing kan dat niet:

Op de politiewagen die langsrijdt staat duidelijk LCPD, en geen NYPD. In New York rijden geen politewagens van het Liberty City Police Department, geloof me.

Alhoewel de naam Liberty City nergens vaststaat (Op de initialen L C na), wijst alles die kant op. Ja, dat betekent dat Liberty City voor de zoveelste maal gebruikt wordt (wat naar mijn vermoeden de reden is dat veel mensen nukkig op New York blijven hopen), maar het zal sowieso niet het Liberty City zijn dat we kennen. Een beetje vertrouwen in Rockstar mag ondertussen best, vind ik.

|

ja oke dat klopt allemaal wel, maar in Liberty City Stories was het het zelfde kliberty als uit GTA 3 alleen dan een paar gebouwen enzo veranderd, maar om dan nu al voor de 3e x liberty te nemen is dat niet wat overdreven dan?

Dat neemt overigens niet weg dat het spel niet leuk word dat zeker , ik stoor me er eigenlijk ook niet aan als het LC weer wordt

Link to comment
Delen op andere websites

en wat als je alleen in het begin in Liberty bent en later in het spel naar het echte new york gaat zeg maar dat zou toch ook mogelijk zijn?

het lijkt me niet, maar voor dit spel houdt r* wel alles heel geheimzinnig

(Overigens, waar kun je dat blad kope wat in Mei uitkomt over Gta4 ?? :$

Link to comment
Delen op andere websites

weetje... als dit de zelfde groote heeft als de normaale liberty city.. dan zou je (als het goed is) bij de haven van liberty geen stad aan de overkant zien (kijk maar naar de foto van de vrachtschip) :)

dat denk ik teminste.. :puh:

Bewerkt: door battle1970
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gewoon Liberty City wordt maar dan gewoon als New York, want de GTA III Liberty City was niet ecbht goed uitgewerkt. Hij wordt denk ik naar verhouding groter. En in de trailer zie ik niks daT ik van de ouide Liberty City herken, alleen Times Square een beetje en in de trailer ziet die er beter, uitgebreider, gedetailleerder en vooral veel groter uitziet.

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet uit waar het zich afspeelt.

Liberty of New York?

Mensen maken zich nu al zorgen terwijl we nog 119 dagen moeten wachten voor de game.

Nu de GameRevieuw nog afwachten, die aangekondigt is. :) ( Eind April / Begin mei )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gewoon Liberty City wordt maar dan gewoon als New York, want de GTA III Liberty City was niet ecbht goed uitgewerkt. Hij wordt denk ik naar verhouding groter.

dat hopen we allemaal natuurlijk, LC in gta3 wat best klein! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet uit waar het zich afspeelt.

Liberty of New York?

Mensen maken zich nu al zorgen terwijl we nog 119 dagen moeten wachten voor de game.

Nu de GameRevieuw nog afwachten, die aangekondigt is. :) ( Eind April / Begin mei )

waar komt die revieuw dan, op tv of in een tijdschrift?of op de site?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...