michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Tot welk lvl gaan de vigilante eigenlijk (zeg niet 12, want het kan verder:) Ik was bij 28 en had nog 21 minuten over. Helaas viel mijn tank toen in het water (ik had hem gehaald op area 69). Da was wel effe bale :/ Nu ja, weet iemand to hoeveel vigilante/ en de andre ziekenhuis/brandweer/taxi missies gaan? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Na level 12 blijft het bij drie auto's, alleen wordt de beloning steeds hoger. Je kunt er oneindig lang mee doorgaan. Bron WikiGTA. Edit: Overige missies; Paramedic Taxi Firefighter Bewerkt: 1 april 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
spoeky Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Voor de 100% hoef je maar t/m level 12 te gaan! Verder hoeft dus niet, maar je moet het wel t/m level 12 gedaan hebben! Dit geld ook voor de firefighter en de paramedic. Van de taxi missies moet je t/m 100 fares voor de 100% gaan. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Voor de 100% hoef je maar t/m level 12 te gaan! Verder hoeft dus niet, maar je moet het wel t/m level 12 gedaan hebben! Dit geld ook voor de firefighter en de paramedic. Van de taxi missies moet je t/m 100 fares voor de 100% gaan. Weet je zeker dat je 100 nodig hebt, op Wiki-GTA staat nergens 100 en ik heb geen zin om er te veel te doen Reageren
spoeky Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Voor de 100% hoef je maar t/m level 12 te gaan! Verder hoeft dus niet, maar je moet het wel t/m level 12 gedaan hebben! Dit geld ook voor de firefighter en de paramedic. Van de taxi missies moet je t/m 100 fares voor de 100% gaan. Weet je zeker dat je 100 nodig hebt, op Wiki-GTA staat nergens 100 en ik heb geen zin om er te veel te doen Ik heb net in de 100% checklist gekeken op wikigta. En daar staat dat je er 50 nodig hebt! 100 klopt dus niet! Ik dacht dat je er 100 moest omdat je dat in Vice City ook moest. Maar het is dus 50! Hier kan je de checklist vinden: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Voor de 100% hoef je maar t/m level 12 te gaan! Verder hoeft dus niet, maar je moet het wel t/m level 12 gedaan hebben! Dit geld ook voor de firefighter en de paramedic. Van de taxi missies moet je t/m 100 fares voor de 100% gaan. Weet je zeker dat je 100 nodig hebt, op Wiki-GTA staat nergens 100 en ik heb geen zin om er te veel te doen Ik heb net in de 100% checklist gekeken op wikigta. En daar staat dat je er 50 nodig hebt! 100 klopt dus niet! Ik dacht dat je er 100 moest omdat je dat in Vice City ook moest. Maar het is dus 50! Hier kan je de checklist vinden: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29 Misschien heb je er nog wat aan, dus daarom vermeld ik het even. Je hoeft die 50 'fares' niet achter elkaar op te halen. Bij die vigilante missies moet je alles achter elkaar doen, bij de Taxi missies hoeft dit niet. Mocht je dus zat zijn, dan kan je uitstappen en iets anders gaan doen. Wil je weer verder dan pak je gewoon een taxi en zal de teller verder gaan. De teller op het scherm zelf zal weer bij '0' beginnen, maar de teller in je 'stats' zal gewoon verder tellen, tot 50 uiteraard. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Voor de 100% hoef je maar t/m level 12 te gaan! Verder hoeft dus niet, maar je moet het wel t/m level 12 gedaan hebben! Dit geld ook voor de firefighter en de paramedic. Van de taxi missies moet je t/m 100 fares voor de 100% gaan. Weet je zeker dat je 100 nodig hebt, op Wiki-GTA staat nergens 100 en ik heb geen zin om er te veel te doen Ik heb net in de 100% checklist gekeken op wikigta. En daar staat dat je er 50 nodig hebt! 100 klopt dus niet! Ik dacht dat je er 100 moest omdat je dat in Vice City ook moest. Maar het is dus 50! Hier kan je de checklist vinden: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29 Misschien heb je er nog wat aan, dus daarom vermeld ik het even. Je hoeft die 50 'fares' niet achter elkaar op te halen. Bij die vigilante missies moet je alles achter elkaar doen, bij de Taxi missies hoeft dit niet. Mocht je dus zat zijn, dan kan je uitstappen en iets anders gaan doen. Wil je weer verder dan pak je gewoon een taxi en zal de teller verder gaan. De teller op het scherm zelf zal weer bij '0' beginnen, maar de teller in je 'stats' zal gewoon verder tellen, tot 50 uiteraard. Bedankt, voor het vermelden dat het niet achter elkaar moet. Want anders moest ik er nog 50 nu nog 8. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.