gta sjoerd Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2007 ik zou graag een save game willen downloaden maar hoe doe ik dat om hem te kunnen openen op mijn psp en die save game te gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2007 ik zou graag een save game willen downloaden maar hoe doe ik dat om hem te kunnen openen op mijn psp en die save game te gebruiken volg het in de volgende stappen: *download savegame *ga naar de map PSP *en dan naar de map savegame *en plak daar de map die je uitgepakt hebt bijv:ULES00502S92F4 dus niet de zip of rar!!!! laat me het maar weten of het gelukt is groetjes dieke frans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2007 ik zou graag een save game willen downloaden maar hoe doe ik dat om hem te kunnen openen op mijn psp en die save game te gebruiken volg het in de volgende stappen: *download savegame *ga naar de map PSP *en dan naar de map savegame *en plak daar de map die je uitgepakt hebt bijv:ULES00502S92F4 dus niet de zip of rar!!!! laat me het maar weten of het gelukt is groetjes dieke frans hoe kan ik die save game uitpaken want iedere keer als ik het bestand in de map save data kopieer geeft de psp aan dat het een beschadigde data is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2007 hoe kan ik die save game uitpaken want iedere keer als ik het bestand in de map save data kopieer geeft de psp aan dat het een beschadigde data is hoe heet de map??? >>> Door SummerBase: Ik heb de quote even voor je gemaakt. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2007 savedata --------------------------------------------------------------- maar hoe krijg ik nou (bijvoorbeeld) ULES00502S92F5 >>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, als je nog iets toe wilt voegen kun je daarvoor beter de EDIT knop gebruiken. Bij deze samengevoegd. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2007 Dit doe je gewoon door de naam van je bestand (in dit geval een map) aan te passen, dit alles dmv Rechtermuisknop > Naam aanpassen. Tenzij je bedoelt hoe je een savegame in die map kan zetten, dit doe je door ingame (ja, in GTA : VCS) je savegame op te slaan in slot 6, nu wordt er automatisch een mapje met naam 'ULES00502S92F5' gegenereeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 Dit doe je gewoon door de naam van je bestand (in dit geval een map) aan te passen, dit alles dmv Rechtermuisknop > Naam aanpassen. Tenzij je bedoelt hoe je een savegame in die map kan zetten, dit doe je door ingame (ja, in GTA : VCS) je savegame op te slaan in slot 6, nu wordt er automatisch een mapje met naam 'ULES00502S92F5' gegenereeerd. dat is niet helemaal waar je kunt beter nog verder uitpakken totdat je dat ziet dan moet het werken veel sus6 nog!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 sorry dat ik zo lastig ben maar in wat moet ik de naam precies veranderen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 sorry dat ik zo lastig ben maar in wat moet ik de naam precies veranderen Laat ik alles even van voren af aan uitleggen, want volgens mij raken we zo met z'n allen compleet in de war. Download allereerst een savegame, we zullen deze savegame die je downloadt voor het gemak maar even 'ULES00502S92F5' noemen. Pak de savegame uit met WinRar of met WinZip (ligt er maar net aan met welk programma de savegame ingepakt is). Plak de uitgepakte savegame voor het gemak bijvoorbeeld op je Bureaublad. Sluit je PlayStation Portable (PSP) via een USB-kabeltje aan met je computer. Als het goed is herkent jouw pc je PSP als een extern station, en kom je uit in de root van je PSP (de root is de eerste map waarin je terecht komt als je je PSP met je pc aansluit). Klik nu op de map 'PSP', en vervolgens zou je de map 'Savedata' moeten zien staan. Klik daarop. Pak de savegame (in dit geval 'ULES00502S92F5') dat op je Bureaublad staat en zet het in de map 'Savedata' van je PSP. Koppel je PSP nu weer los van je pc. Start de game GTA Vice City Stories op. Als het goed is wordt jouw savegame nu geladen, indien dit niet zo is dan moet je gewoon de savegame (in dit geval) op slot 4 laden. Veel succes en plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 nou het is mij eindelijk gelukt hartstikke bedankt voor julie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.