Jump to content

Saints Row

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey. :) Ik kom niet verder met Saints Row. Waneer kan ik gewoon rond lopen en rond rijden ? Want ik ken die eerste missies niet halen. Wat moet je daar precies doen ? Ik heb het spel sinds gisteren. Dus ik zou het graag weten. :Y

Geplaatst:

in die paarse marker ingestapt daarna druk jij op gele Y toets om de missie te beginnen

en de eerste missie is als volgt

1) vechten tegen ene paar Saints leden om te bewijzen dat jij bij hen toebehoort

2) geslaagd of verliezen gelijk alleen als jij wint verdien jij dnek ik 500 dollar, bij verliezen 200

3) ga naar wapenwinkel om wapen te kopen

4) vechten tegen een paar Vice Kings leden (drive by'en of zo is het best want omverrijden bespaar jij meer kogels dus :) )

tips by SWYV:

> probeer echt te winnen van dat gevecht tegen Saints leden want

- 200dollar kan jij enkel pistooltje kopen voor 100$ dus 2x maar pistool is niet zo krachtige wapen

- 500dollar kan jij dan uzi kopen voor 400$

> na wapen gekocht te hebben, moet jij vechten, daar bij die wapenwinkel rijdt steeds auto's langs, hijack het en daarna rij jij de Vice Kings leden omver ipv schieten

Geplaatst: (bewerkt)

voor en na de missies en jij kan echt naar overal gaan dus op elke gebieden, van ene hoek naar andere kant van map + tunen van voertuigen ook maar eerst heb jij wel geld nodig want tunen is wel niet spotgoedkoop :puh:

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

zoiets, jij kan ook naar kledijwinkels om kledingen te kopen, muzieks kopen, auto's tunen

ook al heb jij 0% van gameplay gespeeld (ale bij me toch) maar hoe aan geld te komen?

ik raad jou aan om de eerste missie te voltooien en daarna kan jij activiteiten doen waarbij jij aan geld komt en de respect te verdienen

- geld om wapens, kledingen, ... whatever you want te kopen

- respect om de volgende missie in de verhaallijn te unlocken om te bespelen

Geplaatst:

Hehe vet man ^_^ Domme ik dat ik dat geen eens weet. :schater: Ik ben een beetje teveel aan San Andreas gewend. :clown: Bedankt SWYV. :engel: Alleen ik heb nog een vraagje. Hoe sla je het spel op ? En kan je ook je spel opslaan als je nog 0 missies heb gehaald ?

Geplaatst:

na de eerste missie krijg jij ook een crib (savehouse ook genoemd) maar jij kan op 2manieren opslaan

- naar crib gaan en binnengaan en dan zoek jij de vorm van Saints Row doos daar kan jij je spel opslaan

of

- pauzeer je spel door op START te drukken en blader met toetsen (RB) of (LB) naar GAME ofzo dan save game kiezen, als het opgeslagen is dan sta jij nog op hetzelfde spel maar als jij spel geladen hebt dan kom jij wel in de crib terug (er zijn in totaal 4cribs, waarvan 3moeten unlocken door de missies uit te spelen

als jij 2 of meer cribs heb dan in de pauze opgeslagen dan zoekt de spel naar de dichtste liggende crib om daar te komen als jij spel geladen hebt

Geplaatst:

als jij er nog wat vragen hebt kan ik met alle plezier beantwoorden, alleen kan ik de Saints Row nu niet echt spelen vanwege mijn koppige X360

eerste missie is noodzakelijk :clown: na de eerste missie krijg jij volgende dingen te unlocken

- Crib in gebied van de Saints

- een homie van de 3homies

- wheel woman (een speciale homie waarbij jij hem/haar kun bellen om te joinen voor samen te werken)

goed, leuk om te weten, de eerste missie is met paarse teken op map aangeduiden en het is een kerk dat jij daar de allereerste missie moet spelen

edit: ow daarjuist gesnuffeld in Saints Row boek van Bradygames

objectives:

- Defend yourself

- beat up the Saints

Cash earned: $200 if you fail, $1000 if you win

Geplaatst:

Oh ja ik heb nog een vraag. Het gaat niet over Saints Row maar goed. Hoeveel neemt 1 opgeslagen save game in ? Ik heb een 64 MB memory stick. :$

Oh ja ik heb nog een vraag. Het gaat niet over Saints Row maar goed. Hoeveel neemt 1 opgeslagen save game in ? Ik heb een 64 MB memory stick. :$

is het niet 4MB? kijk is anders op de achterkant van de Saints Row doos

edit: yup 4MB - game opslaan

Oke zal ik doen. _O_ Yes ik kan 2 Uzi's kopen als ik win en ook nog eens 2 pistolen erbij. :klap: Als ik verlies kan ik alleen maar 2 pistolen kopen.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...