Jump to content

Vice City te bezoeken in GTA IV?


mmdblive

Recommended Posts

Het gerucht gaat dat Vice City ook beschikbaar is in GTA IV. Maar GTA IV vindt toch plaats in New York? Ja, dat klopt ook. Maar net zoals in San Andreas het geval was, kunnen andere steden bezocht worden naarmate je verder in het spel komt. Nu heeft een slimme fan van gtaforums iets opgemerkt in de trailer. Op een bordje staat namelijk, volgens hem, "Visit Vice City, $300". Het desbetreffende plaatje staat hieronder. Hoax? Of wil Rockstar dat we allemaal naar geheime berichten zoeken in de trailer?

Dit artikel heb ik van internet gehaald voor degene die het nog niet is tegengekomen

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop het wel dat je naar vice city kan.... ben benieuwd hoe mooi dat zou worden .. maar ik denk het niet dat het kan .. mischien wel naar europa omdat hij in mensen handelde ..

Link to comment
Delen op andere websites

Wow :klap: wie had dat nou kunnen zien en Barttjueh100 ik wou precies zeggen wat je zei ; 1: in het spel zit LC/SA/VC

2: Het is een grap of reclame( een EE dus)

als dat is hehe cool dan.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal gewoon terug een EE zijn, ben ik zo goed als zeker van.

Denk het ook wel ja. Het is onzin om te denken dat bij elk vakantiebord dat er staat een gebied komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal gewoon terug een EE zijn, ben ik zo goed als zeker van.

Denk het ook wel ja. Het is onzin om te denken dat bij elk vakantiebord dat er staat een gebied komt.

In Vice City stond er ook een bord op het vliegveld met de tekst; Take a vacation in Liberty City. Toen kon je ook niet naar Libery City vliegen. Het zal wel een Easter Egg zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...