Jopper47 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Heey beste lezers, Het Nederlandse menu mod is al af (behalve de stat dingetjes dan) Je kunt hem in een verdere reactie downloaden van J.V Bewerkt: 27 april 2007 door Johannes47 Reageren
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Leuke mod, maar wel wat nutteloos(kijk in de downlaoddatabase) daarin staat al zo een mod die GEHEEL san andreas vertaalt in het nederlands(ook menu), maar toch! Mooie mod. Rivel Reageren
Jopper47 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Leuke mod, maar wel wat nutteloos(kijk in de downlaoddatabase) daarin staat al zo een mod die GEHEEL san andreas vertaalt in het nederlands(ook menu), maar toch! Mooie mod.Rivel Tja, ik kan nog niet echt zo goed modden, alleen wat textures en nu de tekst. Maar ik wou met nog iets simpels beginnen. Omdat versie 1.0 af is zet ik hem nu in dit topic. Hij wordt denk ik niet zo bekend, maar ja... >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd .<<< Bewerkt: 18 mei 2007 door Johannes47 Reageren
bramboy Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 je mag niet dubbelposten, gebruik de bewerk knop! (vroeger edit) >>> Door Dutchy3010: Hou je moderator-commentaren svp voor je, dat is nog minder gewenst als dubbelposten.<<< Verder mooie mod hoor Reageren
Jopper47 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 je mag niet dubbelposten, gebruik de bewerk knop! (vroeger edit)Verder mooie mod hoor Oke, bedankt voor de tip! Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 En Bramboy, jij mag geen moderator gedrag vertonen. En als je dit al doet, kan je dat ook op een normale manier overbrengen en niet zoals je nu doet. Johannes, jammer (voor jou) dat er al zo'n mod bestaat, ik vind het toch leuk dat je de moeite neemt om het te vertalen. Als je meer wilt leren van modding, neem dan eens een kijkje in de Master Tutorial List. Veel succes met je verdere projecten. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 En Bramboy, jij mag geen moderator gedrag vertonen. En als je dit al doet, kan je dat ook op een normale manier overbrengen en niet zoals je nu doet. Johannes, jammer (voor jou) dat er al zo'n mod bestaat, ik vind het toch leuk dat je de moeite neemt om het te vertalen. Als je meer wilt leren van modding, neem dan eens een kijkje in de Master Tutorial List. Veel succes met je verdere projecten. Bedankt, wazuup. Ik denk dat ik nog iets nieuws ga proberen, (dat nog niet bestaat). Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Wel goed!!! Maarja spijtig dat er al zo een mod was... BTW... we hebben dezelfde naam!!! lol Reageren
J-star Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Leukk om te leren maar kon dat ook met GXT-Edit (Main)? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Leukk om te lerenmaar kon dat ook met GXT-Edit (Main)? Ik heb het menu verandert met behulp van gxt-editor... Reageren
kevinwalter Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 kan ik ook ergens dat heel sa in het nederlands word downloaden (aleen de tekst natuurlij) Reageren
Official Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ja die is er. Die is hier te vinden. Mede dank aan: HerrieM Dutchy3010 $NeoSyp$ Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ja die is er.Die is hier te vinden. Mede dank aan: HerrieM Dutchy3010 $NeoSyp$ die mod ken ik al! Alleen deze mod van mij was alleen even testen emt gxt editor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.