Jump to content

hulp gevraagd


peepke

Recommended Posts

hallo mensen ik heb een vraagie kun je wapens laten vallen ?

want ik heb nu een soort ontsteker op afstand voor bommen en handgranaten te laten ontploffen

maar nu als ik een wapen wil pakken kan ik dat niet doen door die afstandsontstker

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik heb een vraagie kun je wapens laten vallen ?

want ik heb nu een soort ontsteker op afstand voor bommen en handgranaten te laten ontploffen

maar nu als ik een wapen wil pakken kan ik dat niet doen door die afstandsontstker

Hallo peepke,

Welkom op dit forum.

Even over je vraag, je kunt je wapens niet weggooien, wel kun je, je wapens vervangen door een ander wapen. Je kunt bijvoorbeeld niet twee wapens in de zelfde categorie dragen, maar slechts één per categorie. Mocht je bijvoorbeeld een Tec-9 hebben en je ziet een UZI op straat liggen. Kan kun je ze niet allebei dragen aangezien de tot dezelfde categorie behoren (machine guns). Als je toch de UZI wilt zul je je Tec-9 moeten inwisselen door op de UZI te gaan staan en dan op 'TAB' te drukken. Je bent nu je Tec-9 kwijt en je hebt een UZI. Dit werkt zo met alle wapens. Als je van al je wapens af wilt kun je jezelf natuurlijk ook dood laten gaan of al je kogels opmaken ;). Hier vindt je een pagina met alle wapens met de bijbehorende categorie.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik heb een vraagie kun je wapens laten vallen ?

want ik heb nu een soort ontsteker op afstand voor bommen en handgranaten te laten ontploffen

maar nu als ik een wapen wil pakken kan ik dat niet doen door die afstandsontstker

Hallo peepke,

Welkom op dit forum.

Even over je vraag, je kunt je wapens niet weggooien, wel kun je, je wapens vervangen door een ander wapen. Je kunt bijvoorbeeld niet twee wapens in de zelfde categorie dragen, maar slechts één per categorie. Mocht je bijvoorbeeld een Tec-9 hebben en je ziet een UZI op straat liggen. Kan kun je ze niet allebei dragen aangezien de tot dezelfde categorie behoren (machine guns). Als je toch de UZI wilt zul je je Tec-9 moeten inwisselen door op de UZI te gaan staan en dan op 'TAB' te drukken. Je bent nu je Tec-9 kwijt en je hebt een UZI. Dit werkt zo met alle wapens. Als je van al je wapens af wilt kun je jezelf natuurlijk ook dood laten gaan of al je kogels opmaken ;). Hier vindt je een pagina met alle wapens met de bijbehorende categorie.

hallo bassie

ik begrijp wat jij me zeggen wil maar .......

ik heb die Remote grenade gevonden bij die missie die een P in een blauw hokje

en iedere keer als ik nu scrol met me muis en hij komt op Remote grenade kan ik niet meer scrollen naar een ander wapen

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik heb een vraagie kun je wapens laten vallen ?

want ik heb nu een soort ontsteker op afstand voor bommen en handgranaten te laten ontploffen

maar nu als ik een wapen wil pakken kan ik dat niet doen door die afstandsontstker

Hallo peepke,

Welkom op dit forum.

Even over je vraag, je kunt je wapens niet weggooien, wel kun je, je wapens vervangen door een ander wapen. Je kunt bijvoorbeeld niet twee wapens in de zelfde categorie dragen, maar slechts één per categorie. Mocht je bijvoorbeeld een Tec-9 hebben en je ziet een UZI op straat liggen. Kan kun je ze niet allebei dragen aangezien de tot dezelfde categorie behoren (machine guns). Als je toch de UZI wilt zul je je Tec-9 moeten inwisselen door op de UZI te gaan staan en dan op 'TAB' te drukken. Je bent nu je Tec-9 kwijt en je hebt een UZI. Dit werkt zo met alle wapens. Als je van al je wapens af wilt kun je jezelf natuurlijk ook dood laten gaan of al je kogels opmaken ;). Hier vindt je een pagina met alle wapens met de bijbehorende categorie.

hallo bassie

ik begrijp wat jij me zeggen wil maar .......

ik heb die Remote grenade gevonden bij die missie die een P in een blauw hokje

en iedere keer als ik nu scrol met me muis en hij komt op Remote grenade kan ik niet meer scrollen naar een ander wapen

vervang je remote grenades door een gewoon granade bv:baseball bat door golfstick

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...