Jump to content

Woetsha Vs Pennywise-The-Clown

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Draak

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150

Render: Een Draak

Animatie: /

Premade: /

Tijd van inlevering : zo snel mogelijk

PS: De mijne komt na jou.

Woetsha.

Bewerkt: door RonaldVC

EDIT: Pennywise-The-Clown stuurde me een bericht dat hij al een sign had gemaakt en ik ben nog maar net begonnen dus ik geef de kans aan hem

:bier:

Bewerkt: door Djani

Hier de mijne:

dragbk3.png

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Mening door een niet-photoshopper

Whoetsa, ik vind die klauw wat raar staan, en ook die "bel" daar in de rechteronderhoek. Verder vind ik het een mooie render.

Pennywise. Prachtige render, maar voor mij iets te wazig, maar je ziet de kop toch nog redelijk goed, dus maakt het eigelijk niets uit. De zonnestraal is heel tof gedaan, mij stem gaat daarom uit naar Pennywise-The-Clownµ

Edit:Ik heb eens naar andere batlles gekeken, en ik ben talloze aspecten vergeten op te sommen, maarja, ik ben een niet-photoshopper.

Ik blijf bij mijn mening, maar dit ga ik toch nog eens aanhalen: Pennywise, ik vind je lettertype wel goed, maar de kleur niet, het is zo onduidelijk.

Bewerkt: door Think

Woetsha:Ik zie een draak en wat brushes .

Ik vind je draak veel te groot moest je hem wat verkleinen zou je veel meer kunnen doen woetsha (doe je met shift indrukken )

PTC :Jouw draak zie ik niet zo goed maar ik zie wel dat je plaats hebt gemaakt voor brushes en dat zie je wel de effecten zien er mooi uit

Juist die draak is er slecht aan

Stem Gaat Naar : PTC :)

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Woetsha.

Ik vind de andere een beetje vaag. En als ik niet wist dat het onderwerp een draak was zou ik dat er nooit uit kunnen halen.

Geplaatst:

Winnaar Pennywise-The-Clown +1 punt voor jou. Verliezer Woetsha maar gelukkig sta je nog niet in de ranking dus hoef je geen -1 te krijgen. ;)

Closed en ranking updated. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...