Woetsha Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Onderwerp: Draak Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Een Draak Animatie: / Premade: / Tijd van inlevering : zo snel mogelijk PS: De mijne komt na jou. Woetsha. Bewerkt: 2 april 2007 door RonaldVC
.Djanick Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) EDIT: Pennywise-The-Clown stuurde me een bericht dat hij al een sign had gemaakt en ik ben nog maar net begonnen dus ik geef de kans aan hem Bewerkt: 1 april 2007 door Djani
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Hier de mijne: Bewerkt: 1 april 2007 door Pennywise-The-Clown
Think Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Mening door een niet-photoshopper Whoetsa, ik vind die klauw wat raar staan, en ook die "bel" daar in de rechteronderhoek. Verder vind ik het een mooie render. Pennywise. Prachtige render, maar voor mij iets te wazig, maar je ziet de kop toch nog redelijk goed, dus maakt het eigelijk niets uit. De zonnestraal is heel tof gedaan, mij stem gaat daarom uit naar Pennywise-The-Clownµ Edit:Ik heb eens naar andere batlles gekeken, en ik ben talloze aspecten vergeten op te sommen, maarja, ik ben een niet-photoshopper. Ik blijf bij mijn mening, maar dit ga ik toch nog eens aanhalen: Pennywise, ik vind je lettertype wel goed, maar de kleur niet, het is zo onduidelijk. Bewerkt: 2 april 2007 door Think
.Syfes Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Woetsha:Ik zie een draak en wat brushes . Ik vind je draak veel te groot moest je hem wat verkleinen zou je veel meer kunnen doen woetsha (doe je met shift indrukken ) PTC :Jouw draak zie ik niet zo goed maar ik zie wel dat je plaats hebt gemaakt voor brushes en dat zie je wel de effecten zien er mooi uit Juist die draak is er slecht aan Stem Gaat Naar : PTC Bewerkt: 2 april 2007 door Syfes
Eros Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Mijn stem gaat naar Woetsha. Ik vind de andere een beetje vaag. En als ik niet wist dat het onderwerp een draak was zou ik dat er nooit uit kunnen halen.
.Levi. Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Winnaar Pennywise-The-Clown +1 punt voor jou. Verliezer Woetsha maar gelukkig sta je nog niet in de ranking dus hoef je geen -1 te krijgen. Closed en ranking updated.
Recommended Posts