ischa Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ik wou cranes in in scrift zette en als ik het compile dan is et gewoon goed en dan doe ik et in data en dan gah ik speen maar dan komt er get ready... en dan flitst het beeld en is gta2 afgesloten:S klop er dan iets niet? cranes te dicht bij elkaar ofzow? help plz! hier gedeelte script van cranes etc.: CRANE_DATA kraan1 = ( 96.5 , 2.5 ) 0 NO_HOMECRANE FIRST ( 90.5 , 2.5 ) 270 CRANE_DATA kraan2 = ( 85.5 , 2.5 ) 0 kraan1 SECOND ( 85.5 , 7.5) 90 CRUSHER crusher1 = ( 90.5 , 3.5 ) CONVEYOR rol1 = ( 87.0 , 7.5 , 2.0 ) ( 1.0 , 6.0 ) 1 0 CONVEYOR rol2 = ( 94.0 , 6.5 , 2.0 ) ( 1.0 , 6.0 ) 1 0 DESTRUCTOR destructor1 = ( 90.5 , 7.5, 3.0 ) ( 1.0 , 1.0 ) DESTRUCTOR destructor2 = ( 97.5 , 6.5, 3.0 ) ( 1.0 , 1.0 ) GENERATOR generator1 = ( 91.5 , 6.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_06 90 91 15 DECLARE_CRANE_POWERUP ( kraan2 , generator1 , 89 , 7 , 3 ) DECLARE_POWERUP_CARLIST ( ALFA , DART , EDSEL , FIAT , GRAHAM , JEFFREY , GT24640 , MORGAN , MORRIS , SPIDER , STINGRAY , STYPE , STYPECAB , VESPA , WBTWIN , XK120 , MIURA , EDSELFBI , ISETTA ) Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb je posts even samengevoegd en je script in een code gezet (Dit doe je met [ code ] en [ /code ] zonder spaties; Je post kun je bewerken met de knop 'bewerken' rechtsonder de post). Ik kan geen echte fouten in je script ontdekken. Het enige dat misschien problemen oplevert is het feit dat er geen spatie staat voor een komma achter het tweede coördinaat van de beide DESTRUCTORs ('7.5,' en '6.5,'), maar het feit dat de compiler geen error aangeeft doet vermoeden dat dat geen probleem is. Heb je dit scriptgedeelte wel voor LEVELSTART staan? En werkt het script zonder dit scriptgedeelte? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.