Mynameisjeff Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) mense ik bn pas niew hier ik heb een vraag als je gaat cheaten gaat dan je cd sneller kapot?? want mijn gta san andreas die deed eerst heel goed en deed wel cheaten kan dat er door komen dat de cd kapot gaat?? Bewerkt: 1 april 2007 door Dutchy3010 Dikgedrukte letters weggehaald. Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 mense ik bn pas niew hier ik heb een vraag als je gaat cheaten gaat dan je cd sneller kapot??want mijn gta san andreas die deed eerst heel goed en deed wel cheaten kan dat er door komen dat de cd kapot gaat?? Door cheaten gaat gewoon heel je spel kapot . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Nee hoor, wees gerust. De DVD-rom zelf kan er niet door kapot gaan, je savegame kan echter wel dingen oplopen. Het enige wat kan gebeuren in één savegame als je cheats gebruikt: 1) Niet meer de 100% halen, doordat je (bijvoorbeeld met de riot-cheat) niet alle missies kan spelen. Je kan als stelregel nemen dat je geen pedestrian-cheats moet gebruiken als je opslaat. 2) Je krijgt een melding bij het opslaan dat er gecheat is. 3) Je Criminal Rate gaat bij elke cheat een beetje omlaag. Als je weer een nieuwe savegame opstart, kan je weer de 100% halen en krijg je weer geen meer melding dat er gecheat is totdat je weer een cheat invoert. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 oke bedank ik wil weer een nieuwe gta kopen weet jullie meschien waar he hem goedkoop krijg ik zie over al voor 25 of 30 euro of zijn ze nergens goedkoper te vinden?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) oke bedank ik wil weer een nieuwe gta kopen weet jullie meschien waar he hem goedkoop krijg ik zie over al voor 25 of 30 euro of zijn ze nergens goedkoper te vinden?? 25 á 30 Euro is de limiet, goedkoper krijg je hem hoogstwaarschijnlijk niet. Althans, niet zolang je hem origineel wil hebben. Misschien kan je eens een PC winkel binnenlopen die 2e hands games verkoopt. Mocht GTA San Andreas er liggen, dan kan je die denk ik wel voor 15 á 10 Euro meenemen. Koop hem anders sowieso bij de Mediamarkt aangezien hij daar meestal het goedkoopst is. Bewerkt: 1 april 2007 door -Matthijs- Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 oke dan weet ik dat weer Reageren
Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 oke bedank ik wil weer een nieuwe gta kopen weet jullie meschien waar he hem goedkoop krijg ik zie over al voor 25 of 30 euro of zijn ze nergens goedkoper te vinden?? 25 á 30 Euro is de limiet, goedkoper krijg je hem hoogstwaarschijnlijk niet. Althans, niet zolang je hem origineel wil hebben. Misschien kan je eens een PC winkel binnenlopen die 2e hands games verkoopt. Mocht GTA San Andreas er liggen, dan kan je die denk ik wel voor 15 á 10 Euro meenemen. Koop hem anders sowieso bij de Mediamarkt aangezien hij daar meestal het goedkoopst is. Nee Koop Platinum Of Ga Naar Game Mainia Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Nee Koop Platinum Of Ga Naar Game Mainia Hij wilt het spel voor op de PC en de Platinum is volgens mij alleen voor de PS2. Voor betere ideeen zou ik toch in de post van -Matthijs- kijken. Reageren
Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Nee Koop Platinum Of Ga Naar Game Mainia Hij wilt het spel voor op de PC en de Platinum is volgens mij alleen voor de PS2. Voor betere ideeen zou ik toch in de post van -Matthijs- kijken. Oh Ik Wiost Niet Dat Het Voor PC Was... En Nee,Platinium Is Alleen For PS2. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Nog even één ding: Als je de missie Madd Dogg nog niet hebt gedaan, en je hebt de Riot-cheat gebruikt, dan kun je als resultaat een 'corrupted savegame' krijgen. Deze doet ht dus niet meer. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Nog even één ding: Als je de missie Madd Dogg nog niet hebt gedaan, en je hebt de Riot-cheat gebruikt, dan kun je als resultaat een 'corrupted savegame' krijgen. Deze doet ht dus niet meer. Ten eerste snap ik niet waarom je dit post, aangezien in mijn post al stond dat de Riot-cheat schade kan opleveren voor je savegame. Daarnaast moet ik je corrigeren. De riot-cheat zorgt niet voor corrupted savegame. Dat je per toeval een corrupted savegame bij die missie had én de riot-cheat ingevoerd had, dat kan, maar normaal gesproken kan je de missie gewoon niet halen. Dan springt Madd Dogg te vroeg, waardoor je nooit op tijd met de auto onder Madd Dogg kunt komen. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 ik heb ps2 vergete te melden foutje moet kunne ahhaah Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 je CD gaat niet kapot maar je kan je procedure niet meer laden Reageren
Racingfreak Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Door cheats te gebruiken gaat inderdaad heel je spel kapot. Als je de cheats gebruikt moet je je game NIET opslaan. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Door cheats te gebruiken gaat inderdaad heel je spel kapot.Als je de cheats gebruikt moet je je game NIET opslaan. Onzin, je spel gaat niet kapot. Wat bij de pedestrian-cheats kan gebeuren is dat de savegame niet meer werkt. Je spel zelf zal er echt niet kapot van gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.